کفاشیان: نفت به اراک منتقل می‌شود

۴ م دیماه ،

ایسنا: مجمع انتخابی رییس هیات فوتبال استان مرکزی با حضور علی کفاشیان در اراک برگزار شد.
در این مجمع که با حاشیه‌های مختلفی برگزار شد، در پایان «محمدرضا غفاری» با کسب ۲۱ رای در مقابل ۸ رای محمد رجاییان، در سمت ریاست هیات فوتبال استان مرکزی ابقا شد. رضا شمشیریان، رضا قاسمی و علی‌اکیر نجفی دیگر کاندیداهای مجمع بودند که انصراف دادند.

علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال در این مجمع انتخابی در سخنانی اظهار کرد: مردم استان مرکزی و شهر اراک شایستگی داشتن یک تیم در لیگ برتر را دارا می باشند.

وی گفت: انتقال تیم نفت تهران به اراک مصوبه هیات دولت است و ما هم ملزم به اجرای قانون هستیم لذا، تلاش می‌کنیم در پایان فصل نفت تهران به اراک منقتل شود.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: استان مرکزی با داشتن تیم‌های مختلف در لیگ‌های فوتبال کشور، مطمئنا می‌تواند پایگاهی برای استعدادیابی فوتبال باشد که باید تمامی اهالی فوتبال این استان در راه رسیدن به این هدف، تلاش کنند.

کفاشیان با تقدیر از تلاش‌های رییس هیات فوتبال استان مرکزی، از محمدرضا غفاری به عنوان یکی از روسای هیات‌های تاثیرگذار استان‌های کشور یاد کرد.

 سعید ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این مجمع حمایت خود را از رییس تازه هیات فوتبال استان اعلام کرد.

ملکی با بیان اینکه در حد توان از هیات‌های ورزشی حمایت می‌کنیم، افزود: فوتبال از جایگاه خاصی در جامعه برخوردار است و باید تلاش کنیم در این رشته به جایگاه واقعی خود در کشور دست پیدا کنیم.

در پایان این مجمع تعدادی از اهالی فوتبال استان مرکزی، در اعتراض به نحوه برگزاری انتخابات هیات فوتبال، خواستار پیگیری و تجدید نظر رییس فدراسیون شدند.

این اشخاص که از مخالفین مدیریت هیات فوتبال استان مرکزی می باشند، نسبت به نحوه برگزاری انتخابات و انتخاب اعضای مجمع اعتراض داشتند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.