کفاشیان: هیچ دستوری برای برکناری علی دایی به ما نرسید/ میزبانی جام ملت‌ها را به صورت شفاهی گرفته‌ایم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید اعضای هیات رئیسه تصمیم گرفتند که دایی از سرمربیگری تیم ملی برکنار شود.

به گزارش ممتاز؛ علی کفاشیان که به تازگی از کارگاه آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا که در بحرین برگزار شده بود به ایران برگشته، در مورد این کارگاه گفت: «در جلساتی که داشتیم با حدود ۳۰ رئیس فدراسیون مختلف صحبت کردم. ما میزبانی جام ملت‌ها را به صورت شفاهی گرفته‌ایم. اینکه ما خودمان را برای میزبانی راغب نشان داده‌ایم می‌تواند برای میزبانی‌های آینده مهم باشد.»
کفاشیان در مورد بازی تیم ملی مقابل تایلند هم گفت: «تیم ملی از وقتی که به جام جهانی رفته، می‌خواهد حالا اولین بازی‌اش را انجام دهد. لژیونرها هم می‌خواهند خودشان را نشان دهند. این سبب می‌شود حساسیت‌ها بالا برود. تایلند تیمی قوی است. آن‌ها می‌خواهند خودشان را نشان بدهند جلوی ایران. ولی برنامه ما بلند مدت است. ما ۲۵ روز بعد از بازی با تایلند دوباره اردو تشکیل می‌دهیم تا با تایلند و لبنان بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم با آمادگی بیشتری به جام جهانی برویم.»
کفاشیان در مورد اینکه آیا دستور برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی توسط احمدی‌نژاد صادر شده بود گفت: «من در حوزه خودم باید حرف بزنم. در زمینه برکناری علی دایی هیچ دستوری نگرفتم. ما در هیات رئیسه جلسه داشتیم، ۱۰ نفر از اعضا نشستند و تصمیم گرفتند که دایی برکنار شود.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.