کفاشیان و حسن‌زاده در فدراسیون غرب آسیا سمت گرفتند

۶ م دیماه ،

با حکم دبیرکل فدراسیون غرب آسیا علی کفاشیان و اسماعیل حسن زاده به ترتیب به عنوان عضو کمیته اضطرار و نایب رئیس کمیته انضباطی این فدراسیون منصوب شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال، فادی زوریکات دبیرکل فدراسیون غرب آسیا در نامه‌ای اسماعیل حسن زاده را به عنوان نایب رئیس کمیته انضباطی غرب آسیا منصوب کرد.

در این نامه آمده است: بر اساس ماده ۴۶ اساسنامه فدراسیون غرب آسیا و تصمیم کمیته اجرایی در آخرین جلسه این کمیته ۳۰ آذر ۹۱، شما به عنوان نایب رئیس کمیته انضباطی فدراسیون غرب آسیا منصوب می‌شوید.

رئیس این کمیته کایز اضود از عراق است و عبدالهادی اسد از کویت به همراه کمرالدین احمد از لبنان و الخادر صالح از عربستان سعودی اعضای این کمیته می باشند.

همچنین علی کفاشیان از سوی فادی زوریکات به عنوان عضو کمیته اضطرار فدراسیون غرب آسیا منصوب شد.

فادی زوریکات دبیرکل فدراسیون غرب آسیا در نامه ای به علی کفاشیان وی را به عنوان عضو کمیته اضطرار فدراسیون غرب آسیا منصوب کرد.

در این نامه آمده است: بر اساس ماده ۳۸ اساسنامه فدراسیون غرب آسیا و تصمیم کمیته اجرایی در آخرین جلسه این کمیته ۳۰ آذر ۹۱، علی کفاشیان به عنوان عضو کمیته اضطرار فدراسیون غرب آسیا منصوب شد.

رئیس این کمیته ریاست فدراسیون غرب آسیاست و رجب جبرئیل از فلسطین نایب رئیس این کمیته است و علاوه بر علی کفاشیان، علی بن خلیفه از بحرین و علی النعیمی از قطر اعضای این کمیته می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.