کفاشیان: کاندیدای ریاست AFC هستم/ با اعتراضات به داوری برخورد می‌کنیم

۲۵ام بهمن ،

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در AFC کاندید شده‌ام و برای کاندیدای ریاست شرکت می‌کنم.

علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: جلسه امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن در آکادمی فوتبال برگزار شد که مواردی را در مورد انتخابات ماه آینده AFC و کلاس‌های داوری مطرح کردیم که سبب پیشرفت فوتبال کشورمان در قاره آسیا شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان ادامه داد: در بخش داوری، کمیته داوران موظف است که کلاس‌های داوری را برگزار کند تا مسابقات مهم در قاره آسیا بر‌عهده داوران ایرانی باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد کاندیداتوری در AFC گفت: به طور حتم باید برای پیشرفت در فوتبال ایران نماینده‌ای در بین کرسی‌های AFC داشته باشیم. در جلسه امروز خواستیم هر فردی که تمایل به کاندیداتوری میان دوره‌ای AFC دارد فدراسیون با قدرت این اشخاص را حمایت خواهد کرد چون کاندید شدن به نفع فوتبالمان است.

کفاشیان تاکید کرد: من نیز در هیئت رئیسه AFC کاندیدایی خود را اعلام کرده‌ام و در ضمن در بخش بانوان نیز از خانم فریده شجاعی حمایت خواهیم کرد و شانس بسیاری در رای آوردن شجاعی داریم.
 
وی در مورد استعفا از ریاست فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: مدتی است که استعفای خود از فدراسیون فوتبال را ارائه داده ام، باید مجمع هیئت ریسه فدراسیون برگزار شود و در این مورد تصمیم‌گیری شود. هر فردی که بتواند از لحاظ امکانات و توسعه فوتبال به فدراسیون کمک کند از او استقبال می‌کنیم.

کفاشیان در مورد برگزاری مجمع‌های هیئت‌های فوتبال فارس و مازندران برای انتخاب رئیس هیئت‌های این ۲ استان تصریح کرد: من هم مانند ۴۰ عضو دیگر مجمع‌های یک رای داشتم، به طور حتم انتخابات مجمع فوتبال استان رسمی بوده است چون کاندیداها از سوی ورزش استان مورد تأیید قرار گرفته‌اند بقیه اعضای شناخت بسیاری از کاندیداها دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برخورد کمیته انضباطی با معترضان داوری گفت: هم‌اکنون که به دیدار‌های پایانی لیگ برتر نزدیک می‌شویم حساسیت‌ها و اعتراض بیش از حد شده است باید با حمایت از داوران، آنها را برای قضاوت‌های خوب حمایت کنیم.

وی ادامه داد: اگر مسئولان تیم‌ها اسنادی بر علیه داوران دارند، ارائه دهند در غیر این صورت از حضور آنها در لیگ برتر فوتبال جلوگیری خواهیم کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.