کفش های ژنراتور برقی انرژی را افزایش می دهند

۲۳ آبان ،

کفش های برقی در پاشنه خود حاوی یک سنسور الکتریکی می باشند که طی آن انرژی فرد را طی راه رفتن افزایش می دهند و خستگی را از وی دور می کنند.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانش های روز باشگاه خبرنگاران به نقل از سانیس نیوز؛ یک فناوری را توسعه داده است که به وسیله آن یک ژنراتور کوچک برای افزایش انرژی بدن در انتهای کفش تعبیه می گردد.این ژنراتور که روی مدار تنظیم ولتاژ کارآمد است و برای شارژ باتری ها به طور مستقیم تامین انرژی می گردد.

این تکنولوژی توسط MEMS سرمایه گذار مجله نشریه ملی صنعت آنلاین برجسته شده است که MEMS یک دستگاه کوچک هوشمند است که ترکیب تراشه های الکترونیکی را میکروقطعات مانند سنسورها چرخ دنده ها کانال جریان ها و حتی آینه ها است.در حین راه رفتن با این کفش انرژی توسط بدن جذب می گردد و این دستگاه qps (رد یاب) نیز دارد.

 این گزارش تفسیری حاکسیت ؛به جای پاشنه کفش می توان این مبدل پلیمر کم بها را جایگزین کرد که این پلیمر روی محیط های نرم و سرامیکی و محیط سخت عملکرد بسیار خوبی دارد.

این کفش همچنین می تواند به قدرت RF فرستنده و گیرنده GPS متصل شود و محل فرد را در هر موقعیت و مکانی که باشد نشان می دهد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.