کلافگی تهرانی​ها از قطعی جایگاه‌های CNG

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 کلافگی تهرانی​ها از قطعی جایگاه‌های CNG

کلافگی تهرانی​ها از قطعی جایگاه‌های CNG

پرشین خودرو: در حالی که با وجود کاهش مصرف گاز در بخش خانگی هنوز تعداد قابل توجهی از جایگاههای عرضه CNG شهر تهران از مدار سرویس خارج است، نه خبری از واکنش انجمن صنفی صنعت CNG است و نه شرکت ملی گاز ایران حاضر به پاسخگویی در این زمینه است.

به گزارش ممتازنیوز، در حالی که با افزایش دمای هوا، مصرف گاز بخش خانگی کاهش یافته و انتظار می رفت تا محدودیت گاز صنایع و نیروگاهها , همچنین صنعت CNG کاهش یابد اما همچنان در پایتخت بیشتر جایگاههای عرضه CNG از مدار خارج است.
صبح امروز در تماس های مردمی از نقاط مختلف شهر تهران با خبرگزاری تسنیم، رانندگان خودروهای دوگانه سوز از در مدار بهره برداری نبودن جایگاههای عرضه سوخت CNG گلایه داشتند.
یکی از این رانندگان که خود را کارمند معرفی کرد از افزایش هزینه سوخت گیری خود با جایگزینی بنزین با CNG خبر داد و گفت: چرا در خصوص دلیل از مدار خارج شدن جایگاههای عرضه CNG‌ اطلاع رسانی نمی شود.
یکی دیگر از شهروندان تهرانی با اشاره به اینکه کار در تاکسی سرویس، تأمین کننده بخشی از هزینه های زندگیش است، اذعان داشت: گفتند که گاز کم داریم و باید سرما کم شود، جایگاههای CNG تعطیل شد، خب این مسئله قرار است تا پایان زمستان ادامه داشته باشد؟ چرا خود جایگاهداران هم از زمان وصل مجدد خبر ندارند؟ هزینه های من با جایگزینی گاز CNG با بنزین ۷۰۰ تومانی افزایش داشته که انگار مسئولان این مسئله را مشکل شخصی من و امثال من می دانند.
به گزارش تسنیم، ۸۸ جایگاه عرضه سوخت CNG تاکنون در سراسر استان تهران احداث شده که هنوز رقم مشخصی از تعداد جایگاههایی که در حال حاضر از مدار بهره برداری خارج هستند، اعلام نشده است.
اردشیر دادرس، رییس انجمن صنفی صنعت CNG کشور در آخرین اظهار نظر خود شنبه هفته گذشته اعلام کرد که حدود ۲۰ جایگاه CNG در تهران به دلیل بدهی به شرکت ملی گاز تعطیل است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.