کلانتری‌ها ملجاء و پناهگاه مردم باشند/ اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه اجتماعی

فرمانده ناجا گفت: کلانتری‌ها و مراکز انتظامی ملجاء و پناهگاه مردم و مراجعه کنندگان هستند.

 کلانتری‌ها ملجاء و پناهگاه مردم باشند/ اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه اجتماعی

به گزارش ممتاز نیوز، سردار حسین اشتری امروز در آموزشگاه علمی تخصصی ولیعصر (عج) تبریز با بیان اینکه کلانتری‌ها و مراکز انتظامی ملجاء و پناهگاه مردم و مراجعه کنندگان هستند، اظهار داشت: کسانی که به مراکز نیروی انتظامی مراجعه و پناه می‌آورند باید با آنها با مهربانی برخورد و خدمت‌رسانی شایسته‌ای داشته باشیم.

فرمانده انتظامی مراکز آموزشی را محل تربیت و آموزش جوانان غیور عنوان کرد و گفت: در مراکز دانشگاهی و آموزشی ناجا باید اعتقادات دینی و باورهای مذهبی را ارتقاء دهیم  و آموزش‌های حرفه‌ای طوری برنامه‌ریزی شوند که جوانان را برای خدمت حداقل ۳۰ سال در یگان‌های انتظامی تربیت کرد که در هرکجای کشور که لازم باشد برای میهن و این آب و خاک خدمت کنند.

وی با بیان اینکه لباس سربازی مقدس است، یادآور شد: سربازان ذخیره های ارزشمند برای آینده کشور بوده و باید از تربیت اسلامی سربازان در مراکز آموزشی غافل نشویم چراکه سربازان به مدت دو سال برای ناجا امانت هستند.

اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه اجتماعی است

سردار اشتری اعتماد مردم به پلیس را بالاترین سرمایه اجتماعی یاد کرد و گفت:رعایت حقوق مردم، عطوفت و مهربانی با مردم از شاخصه‌های سرمایه اجتماعی بوده که باید فرماندهان و کارکنان در تقویت و ارتقاء سرمایه اجتماعی تلاش و همت بیشتری داشته باشند چراکه اعتماد عمومی به ناجا در رتبه های بالایی قرار دارد.

پلیس باید امین و رازدار مردم باشد

وی با بیان اینکه پلیس باید امین و رازدار مردم باشد، افزود: توجه و رسیدگی به مشکلات مردم و برخورد قاطع و سخت با هنجارشکنان متجاوزان به حقوق دیگران در تک تک پرسنل کادر و وظیفه نهادینه شود.

سردار اشتری آمادگی جسمانی در پلیس را امری لازم و ضروری دانست و گفت: در مراکز آموزشی باید ورزش‌ها بصورت حرفه‌ای و متناسب با نوع رسته باشد ما براین باور هستیم که پلیس خوب باید از نظر جسمی توانمند و قدرتمند و از نظر روحی نیز تقویت شده و آماده خدمت برای ۳۰ سال توام با سلامت و صلابت باشد.

وی، فرمانده ناجا در مراسمی با پدران شهیدان مدافع حرم “حامد جوانی” و ” اکبر زوار جنتی” دیدار و از آن ها قدردانی به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.