کلاهبرداری به سبک همراه اول جعلی: متاسفم؛ شما برنده هزاران لبخند شدید!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه کلاهبرداران با شگردهای مختلف از قبیل این که شما برنده هزاران لبخند همراه اول شده‌اید و … شماره کارت عابربانک مالباختگان را از آنان اخذ و به شیوه‌های مختلف اقدام به خالی کردن مبالغ پس‌انداز آنها می‌کنند.
 
 
به گزارش فارس از تبریز، صابر عباسزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به روند افزایش کلاهبرداری به روش کارت به کارت در سطح کشور، متاسفانه کلاهبرداران با شگردهای مختلف از قبیل این که شما برنده هزاران لبخند همراه اول شده‌اید و یا سفارش انجام خدمات پزشکی و … شماره کارت عابر بانک مالباختگان را از آنان اخذ و به شیوه‌های مختلف یاد شدگان را به پای دستگاه خودپرداز کشانیده و اقدام به خالی کردن مبالغ پس‌انداز آنها می‌کنند.
 
وی بیان کرد: برابر بررسی‌های به عمل آمده اکثر متهمان از داخل زندان قزلحصار اقدام به انجام جرم مذکور می‌کنند که موضوع تحت بررسی و اقدام است.
 
این مقام انتظامی از مردم خواست، به این شیوه کلاهبرداری آگاهی یافته و به هیچ وجه قول حرف‌های دلنشین و فریب انگیز شیادان را نخورده و اعتماد به آنها نداشته باشند و در صورت ملاحظه موارد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.