«کلاه قرمزی و بچه ننه» در کدام سینماها اکران می‌شود؟

پیش از این، بسیاری «کلاه قرمزی و بچه ننه» را امید اصلی سینمای ایران برای یک فروش رویایی در سال جاری می‌دانستند؛ اما فیلمی که می‌توانست حال و روز گیشه سینماها را در آستانه تعطیلات تکانی اساسی بدهد، متاسفانه به علت برخی تصمیم‌گیری‌های نادرست در حال از دست دادن این فرصت استثنایی است. فیلمی که حتی اگر به اندازه قسمت‌های اول و دومش هم فروش کند، با توجه به قیمت کنونی بلیت، می‌تواند چیزی حدود ۱۳ میلیاردتومان بفروشد! (منبع) اما متاسفانه به دلیل مناقشاتی که علاقه‌مندان سینما هیچ نقش و اهمیتی در آن ندارند، این فرصت طلایی در حال سوختن است.

البته اکران «کلاه قرمزی و بچه ننه» آغاز شده، اما فعلا تا زمان نگارش این مطلب، بهترین و پرمخاطب‌ترین سینماهای تهران یعنی «آزادی» و «ملت» هنوز اکران آن را آغاز نکرده‌اند؛ دلیل آن هم اختلافات و لج‌بازی‌های شورای صنفی نمایش و حوزه هنری است. در این میان دو فیلم «ضدگلوله» و «بی‌خداحافظی» نیز وضعیتی مشابه دارند؛ دو فیلمی که گمان می‌رفت فروش خوبی داشته باشند.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» در کدام سینماها اکران می‌شود؟

در این میان ضرر اصلی متوجه علاقه‌مندان سینماست؛ به خصوص در مورد «کلاه قرمزی و بچه ننه»، فیلمی که دیگر کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و از هر سنی، طرفدار دارد. هم بچه‌های امروز دوست دارند این فیلم را ببینند، هم آن‌هایی که در کودکی با کلاه قرمزی بزرگ شده‌اند و با آن خاطره دارند. بدون شک کلاه قرمزی و اطرافیانش مثل پسرخاله و پسر عمه‌زا تنها عروسک‌هایی هستند که این‌قدر محبوبند و طرفدار دارند. اکنون پس از حدود ۱۰ سال از اکران «کلاه قرمزی و سروناز»، این فرصتی عالی برای تجدید خاطره با عروسک‌های دوست‌داشتنی است. عروسک‌هایی که در طول این سال‌ها هیچ‌گاه تکراری نشدند و سازندگانشان آن‌قدر ایده‌های جالب و تازه داشتند که بتوانند همچنان محبوبیت عروسک‌ها را حفظ کنند.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» در کدام سینماها اکران می‌شود؟

به هر حال اکران فیلم جذاب «کلاه قرمزی و بچه ننه» به کارگردانی ایرج طهماسب و با بازی حمید جبلی چند روزی است که شروع شده و حتما علاقه‌مندان بسیار این عروسک‌های دوست‌داشتنی مشتاقند که ماجراهای تازه آن‌ها را ببینند. در این قسمت، پسر عمه‌زا با شیطنت‌هایش کلاه قرمزی و آقای مجری را به دردسر می‌اندازد و مهمان دیگری نیز وارد این جمع می‌شود.

با این که این فیلم فعلا در مهم‌ترین سینماها یعنی آزادی و ملت اکران نشده، شما می‌توانید برای تماشای این فیلم جذاب و سرگرم‌کننده به این سینماها بروید.

 

سینماهای پیشنهادی نسیمانه برای تماشای فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه»

 

۱. سینما فرهنگ : شریعتی – بالاتر از خیابان دولت ، تلفن : ۲۲۶۰۱۲۰۵ (رزرو اینترنتی)

۲. اریکه ایرانیان : شهرک غرب – بلوار فرحزادی نبش ارغوان، تلفن : ۲۲۳۷۰۰۰۱ (رزرو تلفنی انجام می‌شود)

۳. پردیس زندگی : میدان صادقیه – بلوار کاشانی – بلوار اباذر ، تلفن : ۴۴۰۰۴۸۰۰ (رزرو اینترنتی)

 

بقیه سینماهای نمایش‌دهنده فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه»

 

پردیس کیان : اتوبان نواب، بعد از پل حق‌شناس، بلوار چراغی، شماره ۴۱ ، تلفن : ۵۵۸۶۱۰۰۰
سینما شکوفه : میدان شهدا ، تلفن : ۳۳۵۱۲۷۰۱
سینما ماندانا : خیابان دماوند – اول سی متری نارمک ، تلفن : ۰۲۱-۷۳۰۱۵
سینما ایران : خیابان شریعتی روبروی بهارشیراز ، تلفن : ۷۷۵۳۸۷۱۱
سینما قدس : میدان ولی عصر ، تلفن : ۸۸۹۰۷۲۰۸
سینما ناهید : خیابان ۱۷ شهریور، ابتدای شکوفه ، تلفن : ۳۳۳۵۶۸۰۹
سینما آستارا : تجریش خیابان شهرداری ، تلفن : ۲۲۷۱۴۰۲۲
سینما ساویز : کرج – گوهردشت ، تلفن : ۴۴۳۷۳۵۳-۰۲۶۱
فرهنگسرای اشراق : فلکه دوم تهرانپارس انتهای جشنواره ، تلفن : ۷۷۳۲۷۶۸۳
فرهنگسرای ایرانیان : بزرگراه جلال آل احمد – بعد از پل آزمایش ، تلفن : ۴۴۲۳۱۹۱۹
سینما کارون : رودکی نرسیده به چهارراه دامپرشکی ، تلفن : ۶۶۸۸۵۰۴۷

امیدواریم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که شاهد اکران گسترده «کلاه قرمزی و بچه ننه» در تمامی سینماها باشیم؛ به هر حال تا آن زمان شما می‌توانید یکی از سینماهای نمایش‌دهنده فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» را انتخاب کرده و به تماشای این فیلم جذاب و سرگرم‌کننده بروید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.