کلاه قرمزی و بچه ننه در ۲ روز ۱۰۰ ملیون تومان فروش کرد + جزئیات

فروش ۱۰۰ میلیونی فیلم ‘کلاه قرمزی’ طی دو روز در سینماهای تهران

فروش 100 میلیونی فیلم 'کلاه قرمزی' طی دو روز در سینماهای تهران

تهران – فیلم سینمایی ‘کلاه قرمزی و بچه ننه’ ساخته ایرج طهماسب در دو روز اول اکران ۱۰۰ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش کرد.
به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، این فیلم پس از یک روز تاخیر در اکران از روز پنجشنبه روانه پرده سینماها شد و در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۶ و ۲۷ مردادماه) با داشتن ۱۲ سالن در تهران فروش ۱۰۲ میلیون تومانی را ثبت کرد.

‘کلاه قرمزی و بچه ننه’ اکنون سالن‌های حوزه هنری و پردیس‌های سینمایی شهرداری همچون آزادی، ملت، رازی، راگا و تماشا را در اختیار ندارد.

همچنین اکران این فیلم از روز ۲۹ مرداد ماه همزمان با تهران در شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، رشت، اهواز و… پی گرفته می‌شود.

پیش بینی می‌شود ‘کلاه قرمزی و بچه ننه’ پرفروش‌ترین فیلم امسال شود.

حمید جبلی، ایرج طهماسب، خسرو احمدی، مهدی باطبی، عیسی یوسفی پور، بهادر مالکی، بنفشه صمدی، پوپک مظفری، داوود دلقندی، سورن مناچکیان، پویان طباطبایی، محمد بحرانی، قاسم قباخلو و بهرام بهنوید از بازیگران این فیلم هستند.

صداپیشگان عروسک های ‘کلاه قرمزی و بچه ننه’ هم حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی و محمد بحرانی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: این فیلم داستان شیطنت های ‘پسرعمه زا’ است که ‘کلاه قرمزی’ و آقای مجری را به دردسر می‌اندازد و ماجرای جدیدی پیش می‌آید که منجر به ورود میهمان ناخوانده‌ای می‌شود.

** رونمایی از سومین تیزر ‘بوسیدن روی ماه’ در آستانه عید فطر

سومین تیزر فیلم سینمایی ‘بوسیدن روی ماه’ به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی، در آستانه عید سعید فطر رونمایی شد.

با آغاز ماه مبارک رمضان نخستین تیزر این فیلم روی سایت ‘بوسیدن روی ماه’ قرار گرفت، در آستانه شب‌های قدر نیز دومین تیزر رونمایی شد.

هر دوی این تیزرها با صدای نیما رییسی، دیالوگ‌هایی از خود فیلم و تصاویری برگرفته از حس و حال فیلم، فضای کلی از این اثر ارایه دادند. اما در سومین تیزر فیلم حال و هوای دیگری حاکم است.

صدای مادران قصه ‘بوسیدن روی ماه’ روی تصاویری از عکس های فیلم و معرفی بازیگران با صدای نیما رییسی، فضای کلی سومین تیزر این فیلم را تشکیل می‌دهد. میثم مولایی هر سه تیزر را طراحی و ساخته است.

فیلم سینمایی ‘بوسیدن روی ماه’ پس از ‘طلا و مس’ دومین همکاری محمدی و اسعدیان است و شیرین یزدان بخش، رابعه مدنی، شیدا خلیق، شاهرخ فروتنیان، صابر ابر، مسعود رایگان، شبنم مقدمی و سعید پورصمیمی در آن به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم با شعار ‘پیشکش سینمای ایران به مادران ایرانی’ از پنجم مهرماه در سینماها به نمایش عمومی در می‌آید.

** ارتباط معنوی سریال های ماه رمضان بر جذابیت آنها می افزاید

بازیگر مجموعه مناسبتی ‘کمکم کن’ ارتباط نزدیک مجموعه‌ها به لحاظ معنوی با این ماه را ضروری و عامل جذابیت آنها دانست.

حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون درباره سریال‌های مناسبتی و آثاری که در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود گفت: سریال مناسبتی یعنی باید اثر نسبت نزدیکی به حال و هوای زمان پخش آن داشته باشد. این ارتباط نزدیک و نسبت مستقیم در ماه رمضان و آثاری که در این ماه پخش می‌شوند باید نمود بیشتری پیدا کند.

بازیگر مجموعه ‘پنجمین خورشید’ افزود: اینکه سریال های ماه رمضان از یک ماهیت معنوی و متافیزیکی برخوردار باشند به هیچ عنوان چیز بدی نیست و اگر درست به آنها پرداخته شود هرگز کلیشه نخواهد شد.

وی ادامه داد: ماه رمضان ماه مراقبت است و مردم سعی می‌کنند در این ماه به زندگی خود در حد توانشان جنبه معنوی بدهند.اگر تلویزیون و سریال‌ها به این روحیه کمک کنند و روحانیت و تم معنوی را بیدار نگه دارند می‌توانند تأثیری عمیق بر مخاطب بگذارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.