کلاکوویچ: والیبال ایران یکی از بهترین مربیان جهان را دارد

۲۹خردادماه،

کلاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان در کنفرانس خبری پیش از بازی با ایران گفت: ایران یکی از بهترین مربی‌های دنیا را در اختیار دارد و قطعا بازی با این تیم برای هر دو تیم تجربه خوبی به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کلاکوویچ در کنفرانس خبری پیش از بازی با ایران اظهار کرد: ایران اولین بار است که در لیگ جهانی بازی می‌کند. ما قبلا در لیگ با این تیم روبه‌رو نشده بودیم اما تجربه بازی در جام جهانی و مسابقات انتخابی المپیک با ایران را داشتیم. حالا شرایط مسابقه فردا و روز یکشنبه با ایران قدری متفاوت است.

وی افزود: ایرانی‌ها حمله خوبی دارند و همچنین از ولاسکو به عنوان یکی از بهترین مربیان حال حاضر جهان استفاده می‌کنند. کار آسانی برابر ایران نداریم ولی فکر می‌کنم بازی فردا برای هر دو تیم تجربه خوبی به همراه خواهد داشت.

کلاکوویچ در پاسخ به این پرسش که با توجه به حضور دو مدافع روی تور مطرح، چرا در چهار بازی اول آمار پاس‌های سرعتی شما به مراتب کمتر از کار قدرتی بود، گفت: هر بازی تاکتیک‌های خاص خودش را دارد. مقابل روسیه مجبور بودیم بیشتر قدرتی کار کنیم و مطمئنا در هر بازی با برنامه‌های مناسب برای آن بازی به میدان می‌رویم.

سرمربی صربستان در پاسخ به پرسش دیگری که مهم‌ترین هدف شما از حضور در لیگ جهانی چیست؟ گفت: در اولین گام به صعود از مرحله مقدماتی فکر می‌کنیم و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا به آرژانتین برویم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.