کلاینت رسمی مدیافایر هم اکنون بر روی آیفون

شاید تاکنون در سرویس قدرتمند و محبوب مدیافایر (Mediafire) عضو نشده باشد اما حداقل یک یا چند فایل از آن دانلود کرده باشید. مدیا فایر نام یک آپلود سنتر قدرتمند و پر سرعت می باشد که این روزها به عنوان یکی از بهترین سرویس های آپلود و دانلود شناخته می شود. مدیافایر همانند دیگر آپلود سنترهای دیگر پس از عضویت فضای محدودی را در اختیار شما قرار می دهد ( حدودا ۱۰ گیگابایت ) و با استفاده از آن می توانید فایل های مورد نظرتان را آپلود کنید. همچنین با خرید اکنت پرمیوم مدیافایر نیز می توانید این فضا را به ۱۰۰ گیگابایت یا بیشتر افزایش دهید.

همانطور که می دانید ، دانلود و آپلود فایل در مدیافایر با گوشی های هوشمند کمی مشکل می باشد و در حین فعالیت باگ های مشاهده می شوند. چندی پیش نیز ، مدیافایر در وب سایت رسمی خود از انتشار نسخه رسمی خود برای دو پلاتفرم آی او اس (ios) و آندروید (Android) خبر داده بود.

و حالا مدیافایر نسخه رسمی خود را برای سیستم عامل آی او اس (ios) عرضه کرده است. این برنامه با رابط کاربری بسیار کامل و کارآمدی عرضه شده است ؛ اما ویژگی های این برنامه به رابط کاربری آن ختم نمی شود! نسخه موبایلی این برنامه هیچ چیزی از نسخه دسکتاپی آن کم ندارد و امکاناتی از قبیل دانلود/آپلود فایل (عکس ، فیلم ، اسناد و…) و مدیریت اکانت را دارا می باشد. از جمله دیگر ویژگی های برنامه ، امکان آپلود مستقیم از بخش دوربین و گالری گوشی می باشد. این برنامه در هنگام شروع کار به شما ۵۰ گیگابایت فضای رایگان هدیه خواهد داد.

این برنامه هیچ بخشی در زمینه ثبت نام کاربران جدید ندارد و در صورتی که هنوز در این سرویس اشتراکی ندارید ، برای استفاده از آن باید ابتدا در سایت رسمی مدیافایر ثبت نام نمایید و سپس در این برنامه فقط وارد شوید.

پس از ورود به اکانت خود ، اولین منویی را که مشاهده می کنید ، منوی فایل هایتان می باشد. در این بخش تمامی فایل های موجود در اکانت شما نمایش داده می شوند و شما می توانید اطلاعات مورد نظرتان را به آن ها اضافه کنید و یا در آن ها تغییراتی ایجاد کنید. در صورتی که  فرمت فایل های مورد نظر توسط گوشی شما شناخته نشوند ، بارهم مشکلی برای ویرایش آن ها نخواهید داشت. از جمله این ویرایشات می توان به تغییر نام ، انتقال ، پاک کردن و به اشتراک گذاری اشاره نمود.

اکثر فرمت های محبوب و پرطرفدار در این برنامه پشتیبانی می شود و کاربران می توانند آن ها را به وسیله ی پلیرهای قدرتمند برنامه نمایش دهند. با انتخا هر فایل ، منویی در سمت راست نمایان می شود و به کاران امکان به اشتراک گذاری فایل ها (ایمیل و اس ام اس) ، کپی کردن لینک فایل در کلیپ برد و همچنین انتقال فایل به پوشیه های دیگر را می دهد.

دکمه گردی که در پایین برنامه قرار گرفته است ، به کاربران امکان ساخت پوشه های جدید و آپلود مستقیم عکس و فایل از گوشی را می دهد. همچنین در بخش Setting می توانید تنظیمات مربوط به اکانت خود و آگاه سازی برنامه (Notifications) را تغییر دهید.

نسخه رسمی برنامه مدیافایر هم اکنون در فروشگاه iTunes به صورت رایگان و برای آیفون قرار گرفته است. همچنین نسخه رسمی برنامه برای آندروید نیز بزودی عرضه خواهد شد.

لینک رسمی برنامه در iTunes

مطالب مرتبط

  • شغل جدید: در صف خرید آیفون بایستید، ۱۵۰۰ دلار پاداش بگیرید!
  • اولین تصویر از قالب پردازنده ی گوشی iPhone 5 و نتایج تست ها و بنچ مارک های تخصصی
  • Telly یک دانشنامه ویدیویی برای آندروید و آیفون
  • پنج کمبود که در آیفون ۵ احساس می شوند
  • نقد و بررسی آیفون ۵

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.