کلراستخر ۹ نفر را راهی بیمارستان کرد

۱۷م آذر ،

کلر بیش از حد آب استخر در تبریز ۹ نفر ار راهی بیمارستان کرد.

ممتازنیوز: حبیب حسینقلیزاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: ساعت ۲۱.۵ دقیقه دیشب به این مرکز اطلاع داده شد که اشخاصی در یکی از استخرهای تبریز دچار مسمومیت شده‌اند که آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی تبریز در کمترین زمان در محل اتفاق حاضر شدند.

وی افزود: متاسفانه نشت گاز کلر از منبع آن و نشت آن به آب استخر سبب شده بود که ۹ نفر دچار مسمومیت شوند.

حسینقلیزاده اضافه کرد: بر اثر افزایش غلظت این گاز در محیط استخر، اشخاص حاضر متوجه علایم مسمومیت شده و با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتند.

وی گفت: پنج نفر از اشخاص مسموم شده توسط آمبولانس‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی تبریز به بیمارستان سینا انتقال داده شدند و یک نفر نیز که به منزلش برگشته بود توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقیکه قبلا استخر را تماس گرفته بودند با ملاحظه علایم به بیمارستان مراجعه کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: چون استخر در تایم عمومی بود در میان مسموم شدگان چند نوجوان بودند که بعدا از بیمارستان سینا به بیمارستان کودکان تبریز انتقال یافتند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی آبریزش چشم، سردرد و سرفه‌های ممتد همراه با بزاق را از علائم مسمومیت با گاز کلر دانست.

وی ادامه داد: این اتفاق در تایم آقایان استخر اتفاق افتاده بود.


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.