کلک دوباره هیات اجرایی برای ماندن/ علی آبادی می خواهد با شکست وزیر دولت یازدهم ، رئیس کمیته بماند؟

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – محمد علی آبادی و گروه همراهانش در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک باری دیگر با تغییر شرایط حضور در انتخابات ، آیین نامه حضور در انتخابات ، امکان حضور رقبای تازه در این انتخابات را از بین بردند.

به گزارش ممتاز ؛ اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با تصویب آیین نامه داخلی انتخابات کمیته حق حضور اعضایی که در ۴ ساله قبل و در دولت قبلی از ورزش دور مانده بودند را سلب کردند. محمد علی آبادی بعد از برگزاری نشست هیات اجرایی که با ۷ عضو برگزار شد بسیار صریح در این باره گفت:« بر اساس آیین نامه تازه تنها اعضایی از هیات رئیسه فدراسیون ها حق شرکت در انتخابات به عنوان کاندیدا را دارند که حداقل ۶ ماه از عضویت شان به عنوان عضو هیات رئیسه قبل باشد.» با همین مصوبه کوتاه اشخاصی مثل امیر خادم و مصطفی هاشمی طبا که تلاش دارند تا به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت کنند ، اجازه حضور به عنوان نامزد در این انتخابات را از دست می دهند . از سویی دیگر ، این هیات اجرایی با انتخاب اشخاصی چون رحیمی ، هادوی ، دهخدا ، هاشمی و یک داور تکواندو به عنوان نخبگان ورزش کشور و البته انتخاب تعدادی از ورزشکاران همسو با خود به عنوان نمایندگان ورزشکاران المپین صدای تعدادی از اعضای هیات اجرایی مثل خسروی وفا را در آورده است. آنها اعتقاد دارند این اعضا برای روز مجمع چیده شده اند.

همه این اتفاقات در حالی می افتد که همچنان وزارت ورزش موضع مشخصی برای رصد اتفاقات ندارد اما آیین نامه اجرایی تازه تنها این فرصت را به وزیر ورزش می دهد که بتواند به عنوان عضو مجمع رودرروی رئیس کمیته ملی المپیک رقابت کند.رقابتی که با توجه به نوع چینش اعضای مجمع هیچ تضمینی برای برنده بودن وزیر دولت یازدهم در انتخابات نخواهد بود.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.