کمای کاظمی همچنان ادامه دارد؛ عیادت معاون وزیر ارشاد

موسیقی > چهره‌ها
مهرداد کاظمی خواننده‌ای که با اثر خاطره‌انگیز «ای‌ساربان» به آهنگسازی حسن ریاحی خود را به علاقه‌مندان به موسیقی شناسانده بود بعد از دو روز همچنان در کماست.

یکی از دست‌اندرکاران بیمارستان مدائن که مهرداد کاظمی در بخش آی سی‌یوی‌ آن بستری است عصر(ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه) روز دوشنبه‌ ۳ مهر ماه ضمن اعلام این مطلب به همشهری‌آنلاین گفت: از دو روز گذشته ایشان در وضعیت کما قرار دارد و به رغم آنکه در این فاصله اندکی هوشیاری‌اش را برای مدتی کوتاه به دست آورد اما دوباره به کما رفته است. کاظمی هم اکنون زیر نظر پزشکان مغز و اعصاب و قلب قرار دارد و آنها در تلاشند تا او را به وضعیت ماقبل کما بازگردانند.

کاظمی پیش از این در بیمارستان رامتین تهران بستری شده بود.

پزشکان در گفت وگو با همشهری‌آنلاین ابراز امیدواری کردند که بتوانند مهرداد کاظمی را از مشکلات کنونی برهانند.

دیدار معاون هنری وزیر ارشاد و مدیرکل موسیقی از مهرداد کاظمی

ایسنا در خبری از دیدار شاه‌آبادی، معاون وزیر و میرزمانی،مدیرکل دفتر امور موسیقی از مهردادکاظمی در بیمارستان مدائن خبر داد.

بر اساس این گزارش حمید شاه آبادی با حضور بر بالین مهرداد کاظمی روند درمان وی را از علی کاظمی، فرزند این خواننده جویا شد که فرزند کاظمی از افزایش سطح هوشیاری پدرش و روند مثبت بهبودی او خبر داد.

شاه آبادی خطاب به فرزند این خواننده گفت: مهرداد کاظمی در زمان جنگ سرودهای بسیار زیبایی می‌خواند و بیمار شدن او در هفته دفاع مقدس نوعی هشدار و اعلام حواس جمعی به همه است تا همه ذهن‌ها متوجه کسانی شود که برای دفاع مقدس کار هنری کردند و برای حضور مردم در جبهه از جان خود مایه گذاشتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کاظمی سلامت خود را برای جبهه گذاشت، تصریح کرد: دو سال پیش در همین ایام و مصادف با جشنواره موسیقی مقاومت بود که از او تجلیل شد و حالا او در ایام جشنواره موسیقی مقاومت در بستر بیماری است.

حمید شاه آبادی بهبودی هر چه سریعتر این خواننده محبوب را از درگاه خداوند خواستار شد و برای انجام هر کمکی ابراز آمادگی کرد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.