کمد دیواری های مدرن؛ یک تیر و دو نشان!

۱۲ تیرماه ۱۳،

با این کمد دیواری ها که معرفی می کنیم، می توانید علاوه بر جمع‌وجور کردن به هم ریختگی ها، از آنها به عنوان دیوار حایل یا جداکننده فضا هم استفاده کنید. این انباری های دیواری مثل انواع زیرزمینی تاریک و نمور نیستند و برعکس، بسیار شیک می باشند و جایشان درست وسط اتاق خواب یا پذیرایی است.

با این کمد دیواری ها که معرفی می کنیم، می توانید علاوه بر جمع‌وجور کردن به هم ریختگی ها، از آنها به عنوان دیوار حایل یا جداکننده فضا هم استفاده کنید. این انباری های دیواری مثل انواع زیرزمینی تاریک و نمور نیستند و برعکس، بسیار شیک می باشند و جایشان درست وسط اتاق خواب یا پذیرایی است.مهم نیست انباری بزرگ داشته باشید، مسلما همیشه و در همه حال به فضای ذخیره نیاز دارید. اگر تصور می کنید از همه زیر پله ها و کمدهای دیواری کلاسیک استفاده کرده اید، خوب چرا از دیوارها استفاده نمی کنید؟ نگاهی خریدار به دیوارهای خانه بیندازید و ببینید چه استفاده ای می توانید از آنها داشته باشید. شاید با ساخت یک کمد دیواری، دکوراسیون خانه را نیز کن فیکون کردید!

انباری ها دیواری روشی نوین و خلاقانه برای انبار و مخفی کردن وسایل و آیتم هایی است که نمی خواهید دیده شوند. در عین حال برای نمایش وسایل دکوری نیز استفاده می شوند.


در فضاهای باز همچون استودیو یا اتاق زیرشیروانی، از کمدهای دیواری به عنوان جداکننده فضا نیز استفاده می گردد.


مثل اسب کاری می توان از دیوارهای انباری یا همان کمدهای دیواری کار کشید. به طور مثال، با این دیوارها می توانید بین دستشویی و محل خواب در اتاق خواب های بزرگ، فاصله ایجاد کنید. یا می توانید از آن به عنوان تاج تخت بهره بگیرید که فضای بسیاری نیز برای ذخیره و انبار وسایل دارد.


گاهی می توانید سفارش دهید کمد دیواری را طوری طراحی و نصب کنند که در نگاه اول دیده نشود. به طور مثال، یکی از دیوارهای اتاق را از بالا تا پایین با کمدهای چوبی بپوشانید. حتی می توانید قسمتی از دیوار چوبی را به عنوان تاج تخت و پاتختی های کنار تخت نیز بسازید تا نمایی کاملا زیبا داشته باشد.


بسیاری از مردم از به هم ریختگی و شلوغی متنفر می باشند. بهترین راهکار نیز جمع کردن وسایل اضافه داخل کمدهای در بسته است تا دیده نشوند. برای این منظور می توانید یکی از دیوارهای اتاق نشیمن را به عنوان کمد دیواری انتخاب کنید. از بالا تا پایین را کمد کنید و هر وسیله اضافی که دارید را داخل آن جمع کنید.


اگر کمدهایی بالایی انباری دیواری خود را شیشه ای بسازید می توانید از آن به عنوان بوفه نمایش ظروف یا وسایل زیبا هم بهره بگیرید.


کمد دیواری به شکلی که در عکس می بینید بیشتر شبیه کتابخانه دیواری است. سرتاسر اتاق را قفسه چوبی زدن سبب می گردد تا برای انواع کتاب، ظروف و … جای مناسب پیدا کنید و آنها را به نمایش بگذارید.


در گوشه ای از اتاق خواب یا اتاق نشیمن می توانید علاوه بر ساخت کمد دیواری، محلی هم برای مطالعه و استراحت درست کنید.


اگر اتاق بزرگی دارید و می توانید یک متری به داخل اتاق نفوذ کنید، ایده محل مطالعه هم بد نیست. یک کمد دیواری شیک یا میز تحریر و قفسه های باز برای قرار دادن کتاب، یکی از کاربردهای عالی دیوارهای خانه است.


می توانید در اتاق بازی کودکان نیز کمد یا قفسه های دیواری بسازید. برای اینکه کاملا کودکانه باشد از رنگ ها و کاغذدیواری های شاد و کودکانه استفاده کنید. این مدها می توانند فقط تاقچه های چوبی یا کابینت های دردار باشند. با استفاده از رنگ می توانید اسباب بازی و وسایل کودک را سازمان دهی کرد.


برای ساخت کمد دیواری می توانید خلاقیت به خرج دهید و انواع رنگ و شکل ها را در کنار هم بگذارید و یک انباری مدرن و شیک روی دیوار اتاق خود نصب کنید.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.