کمربند ایمنی جان مسافران اتوبوس را نحات داد

۱فروردین ۱۳،

کمربند ایمنی جان مسافران اتوبوس را نحات داد

رئیس پلیس راه کشور گفت: بستن کمربند ایمنی سبب اصلی زنده ماندن مسافران در اتفاق واژگونی اتوبوس در آزادراه قزوین ـ کرج است.

 

به نقل از فارس، محمد‌رضا مهماندار در حاشیه عیادت از مجروحان و مصدومان اتفاق ‌دیده واژگونی یک دستگاه اتوبوس در بیمارستان رازی استان قزوین  علت وقوع بیشتر سوانح رانندگی در کشور را سرعت غیرمجاز و عدم توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دانست.

وی اظهار داشت: خستگی و خواب‌آلودگی راننده این اتوبوس سبب وقوع این اتفاق دلخراش در قزوین شده که در این سانحه دو نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شدند.

مهماندار ضمن دلجویی از مسافران اتفاق‌ دیده این اتوبوس ابراز داشت: عده‌ای از مسافران با بستن کمربند ایمنی کمترین صدمه را در این واژگونی دیدند.

رئیس پلیس‌ راه کشور خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان سعی در کاهش وقوع سوانح رانندگی و تلفات جانی و مالی در محورهای مواصلاتی کشور دارد که این امر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان خودروها و بستن کمربند ایمنی توسط مسافران نوروزی را می‌طلبد.

گفتنی است رئیس ‌پلیس راه کشور پس از اطلاع از کشته و زخمی شدن ۲۲ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ کرج در بیمارستان رازی استان قزوین حاضر و از مصدومان اتفاق ‌دیده عیادت کردند.

جمعه ۲ فروردین   ۱۷:۵۱

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.