کمیته استیناف:پرسپولیسی ها بخشیده نشدند

علیرضا صالحی روز پنجشنبه در باره تعلیق یک جلسه محرومیت هواداران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه گفت: این تصمیم به هیچ عنوان به معنای بخشش نیست و اگر در طول ۶ ماه آینده تخلفی از سوی آنان صورت گیرد، این محرومیت نیز اجرا خواهد شد.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه اعلام کرد که در اجرای ماده ۲۹ آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه باقیمانده از محرومیت تماشاگران پرسپولیس بمدت ۶ ماه به حالت تعلیق در آمد.

به گفته صالحی، ‌چنانچه دراین مدت تماشاگران مرتکب چنین تخلفی شوند، این محرومیت به اجراء در خواهد آمد.

وی ادامه داد: این حکم سایه سنگینی بر حرکات هواداران پرسپولیس خواهد داشت و تاثیر آن از اجرای حکم بیشتر خواهد بود.

رییس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، گفت: حکم ما را به هیچ عنوان نباید با بخشش مقایسه کنید و همانطور که شاهد بودید دوشنبه هفته گذشته با درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش هواداران این تیم مخالفت کردیم.

وی تصریح کرد: در ماده ۲۹ این اجازه به ما داده شده است که اگر تیمی نیمی از محرومیت خود را پشت سرگذاشته باشد می توانیم حکم تعلیق را صادر کنیم.

وی درخصوص اینکه آیا برای صدور این حکم دست های پشت پرده نیز نقش داشتند، اظهار داشت: به هیچ عنوان فشاری نبود و شاهد بودیدکه تمام مسئولان فدراسیون نیز با بخشش هواداران پرسپولیس مخالف بودند و حکم ما به هیچ عنوان معنای بخشش را نمی دهد.

صالحی در ادامه افزود: هواداران پرسپولیس در دیدار نخست نشان دادند که تغییرکرده اند و امیدوارم در این شش ماه نیز به خوبی امتحان خود را پس بدهند.

وی باحمایت از حکم تعلیق هواداران پرسپولیس،گفت:این یک نوع فرهنگ سازی است و معتقدم کمیته استیناف بهترین تصمیم را گرفت.

رییس کمیته استیناف در باره صدور حکم محرومیت هواداران اظهار داشت: به هیچ عنوان موافق این گونه احکام نیستم و اگر من مسئولیت کمیته انضباطی را داشته باشم در چنین شرایطی حتما حکم کسر امتیاز را صادر می کردم.

وی تاکید کرد: فوتبال بدون حضور هواداران بسیار بی روح است و حتی زیبا ترین بازی های دنیا نیز بدون حضور هواداران قابل مشاهده نیستند.

وی در خصوص اینکه چرا پس از رای کمیته انضباطی و کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس، کمیته استیناف با این رای مخالفت کرد و محرومیت هواداران را جایگزین کسر امتیاز کرد، گفت: من در کمیته استیناف تنها یک رای دارم و نظر سایر اعضا بوده است.

صالحی خاطرنشان کرد:به طور حتم با کسر امتیاز در کمترین زمان شاهد برطرف شدن مشکلات خواهیم بود زیرا هیچ هواداری حاضر به کسر امتیاز از باشگاه خود نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.