کمپین فعالان حوزه IT کشور در حمایت از زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی

فاوانیوز : سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان آذربایجان شرقی، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی فعالان صنعت IT از اقصی نقاط کشور نموده تا سهم کوچکی در این عرصه ایفا نماید.

در پی بروز زلزله در بخشی از کشورمان، موج حمایت‌های مردمی جهت کمک‌رسانی به هموطنانمان آغاز شده است.

همزمان با همدردی و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان این فاجعه، عرصه فناوری اطلاعات کشورمان نیز در این زمینه فعال شده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایتنا، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان آذربایجان شرقی، با انتشار اطلاعیه‌ای به جذب همکاری و کمک‌های هم‌میهنان و به ویژه فعالان صنف فناوری اطلاعات پرداخته است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
همزمان با شب‌های پرفضیلت قدر، خداوند آزمونی دیگر را پیش روی ملت ایران قرار داد. جان باختن و مجروح شدن تعداد کثیری از هموطنان عزیزمان، ضربه روحی سنگینی برای ملت ایران بود که جبران آن جز به “اسْتَعِینُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَهِ” مقدور نیست.

ضمن عرض تسلیت مجدد این مصیبت به مردم شریف استان آذربایجان شرقی به ویژه خانواده فناوری اطلاعات آن استان، همدردی خود را با بازماندگان این حادثه اعلام داشته و از خداوند متعال برای درگذشتگان این ضایعه که همزمان با ایام ضیافت الهی از خوان رمضان به نزد پروردگار خویش پرکشیدند، غفران الهی، آرامش روح و تنعم به نعمات بهشتی را مسئلت دارد.

در این برهه تاریخی و آزمون الهی ، دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان آذربایجان شرقی ، با اختصاص شماره حساب ۱-۲۹۵۳۴۷۸-۸۵۰-۱۰۰۱ نزد بانک اقتصاد نوین بنام سازمان برای کمک به زلزله زدگان منطقه، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی فعالان صنعت IT از اقصی نقاط کشور نموده تا با همکاری و هماهنگی سازمان‌های امدادی و مقامات مسئول ضمن خرید نیازهای ضروری و توزیع مستقیم آن در مناطق آسیب دیده، سهم کوچکی در این عرصه ایفا نماید.

همچنین دبیرخانه سازمان در تبریز،‌ به آدرس خیابان آزادی-تقاطع گلگشت- ساختمان پارک علم و فناوری، و در تهران به آدرس خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر- خیابان عربعلی- کوچه نهم- پلاک ۱۳ ، آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی شما همکاران محترم جهت توزیع در مناطق زلزله زده می‌باشد.
شایان ذکر است شماره تلفن ۳۳۶۶۲۷۲-۰۴۱۱ (آقای موسوی) آماده هماهنگی و پاسخ به سوالات شما همکاران محترم می‌باشد.

با دلی سرشار از درد و اندوه، تنها سکوت می‌کنیم و چشم انتظار یاریتان هستیم.

    سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان آذربایجان شرقی
فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.