کمک شرفی می خواست به هر روشی که شده بازی را ببرند

به گزار خبرنگار مهر، محمود یاوری پس از دیدار تیم های فوتبال مس سرچشمه و فجرسپاسی  که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد و با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید ضمن بیان مطلب فوق گفت: من از دست بازیکنانم بسیار ناراحت هستم. متاسفانه بازیکنی که برای تیم ملی بازی کرده به جای آنکه در این دیدار بهترین بازیکن تیمم باشد ضعیف ترین بازی خود را انجام داد. اگر وضعیت بخواهد به همین شکل باید باید به گونه یگری با تیم ملی تعامل داشته باشیم.

وی با ابراز گلایه از کمک مربی شرفی افزود: من با شرفی مشکلی ندارم چون هر دو با هم هم بازی بوده و جزو مکتب پاس هستیم و هر دو بازی جوانمردانه را در دستور کار تیم های خود قرار دادیم اما کمک وی می خواست به هر شکلی که شده بازی را ببرند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی خاطرنشان کرد: بازی با تیم مس سرچشمه یک دیدار ویژه برای ما بود چون بردن هدف اصلی ما در این بازی بود تا خیالمان از خطر سقوط  راحت شود اما متاسفانه با این نتیجه همه چیز برعکس شد.

وی با تاکید براینکه بهترین بازی تیم مس سرچشمه  را در این فصل شاهد بودیم افزود: بازیکنان مس سرچشمه با همه وجود مقابل ما بازی کردند.

یاوری در پاسخ به این پرسش که چرا در یک صحنه از بازی در حالی که بازیکن تیم مس سرچشمه برروی زمین افتاده بود، بازی جوانمردانه را رعایت نکردید، گفت: بازی جوانمردانه را باید در مقابل بازی جوانمردانه تیم حریف انجام داد. در آن صحنه بازیکن مس سرچشمه خودش را به مصدومیت زده بود و به همین دلیل به بازی ادامه دادیم.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.