کمک ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی اولیای دانش آموزان به مدارس شهر تهران

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در سال گذشته اولیای دانش آموزان ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به مدارس این شهر کمک کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان که هم اکنون در خانه معلم منطقه ۳ در حال برگزاری است سید علی یزدی خواه ضمن اشاره به نقش و جایگاه بی بدیل انجمن اولیا و مربیان به ارائه گزارش عملکرد این انجمن در شهر تهران در سال تحصیلی ۹۱ پرداخت.

وی ادامه داد: ۵۸۳۲ نشست تخصصی در مدارس شهر تهران در سال قبل برگزار شد که ۷۹۴۴۷۸ نفر از این جلسه بهره مند شدند.

وی با اشاره به آموزش اولیا در خصوص پیشگیری از اعتیاد افزود: با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر کارگاه آموزش در هر منطقه تشکیل شد.

مدیر کل آموزش پرورش شهر تهران اظهار داشت: ۳۵۰ مدرسه آموزش خانواده در ۱۶۷۶ دوره آموزشی شرکت کردند و ۲ هزار و ۲۵۲ نشست تخصصی برای اولیا تشکیل شد که ۳۸۵۸۳۹ نفر از اولیا آموزش دیدند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های تقویت جنسی با همکاری دانشگاه شاهد در مناطق ۸، ۱۶، ۱۷، ۱۹ گفت: ۱۲۰ نفر آموزش تخصصی را با همکاری این دانشگاه ارائه دادند.

یزدی خواه ادامه داد: مدرسینی که به مدارس برای تبادل نظر و ارایه دیدگاه در حوزه های مختلف می رفتند ۱۳۰۰ نمونه سوال که بیشترین تکرار را داشت جمع آوری و بسته بندی و تولید محتوا کردند تا برای غنی سازی انجمن اولیا و مربیان استفاده کنند.

وی با اشاره به تشکیل بانک اطلاعات مدرسین آموزش خانواده و ۵۵۰ مدرس آموزش دیده اظهار داشت: ۱۸ باب مراکز مشاوره خانواده در سال گذشته به دانش آموزان و خانواده ها خدمات ارائه دادند.

یزدی خواه گفت: اولیای دانش آموزان که ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به مدارس شهر تهران در سال گذشته کمک کردند.

وی بیان داشت: ۱۶۸۷۷ خودرو شامل اتوبوس، مینی بوس ون و تاکسی و ۱۱۲ هزار و ۷۷۶ نفر معرفی شدند از سوی آموزش و پرورش به دانش آموزان خدمات سرویس ارائه می دهند.

یزدی خواه با اشاره به اجرای اردوی خانوادگی در کلیه مناطق افزود: نیاز به بازنگری در شرایط عضویت انجمن اولیا و مربیان و زمان این عضویت احساس می شود./ز


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.