کمک ۹٫۲ میلیون دلاری به دانشگاه هاوایی

۱۱م دیماه ،

27-221.jpg

بنیاد دانشگاهی هاوایی اعلام کرد: از سوی یک فرد خیر مبلغ ۹٫۲ میلیون دلار کمک مالی دریافت کرده است.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسوولان این دانشگاه اعلام کردند: بنا به درخواست فرد خیر،‌ هویت وی فاش نخواهد شد.

بنیاد دانشگاهی هاوایی اعلام کرد که این هدیه‌ مالی در جهت نیل به بعضی از اهداف این دانشگاه نظیر تامین کمک هزینه تحصیلی دانشجویان فاقد استطاعت مالی در ۱۰ دانشکده این دانشگاه هزینه خواهد شد.

بخش های دیگری از این کمک مالی در فعالیت های تحقیقاتی دانشگاه در عرصه محیط زیست ، تحقیقات اقیانوسی و کیهانی و به ویژه خرید تجهیزات مدرسه آشپزی دانشگاه هزینه خواهد شد.

بنا به گزارش پایگاه خبری یونیورسیتی دیلی نیوز، مسوولان بنیاد دانشگاهی هاوایی اعلام کردند: در پی وقف این مبلغ به دانشگاه و هزینه کردن این مبلغ در موارد مذکور، اثرات ثمربخش این کمک مالی سال‌های سال مشهود خواهد بود.

جان مورتون معاون دانشگاه هاوایی افزود: در این ایالت حدود ۸۰۰ دانشجو در دانشگاه هاوایی در دوره‌های مختلف آموزشی ثبت‌نام کرده‌اند که بسیاری از سرآشپزهای معروف ایالت هاوایی از دل همین دانشگاه خارج آمده اند؛ با این وجود در قبل شانس این که برای آن‌ها شرایط آموزش پیشرفته در حرفه آشپزی فراهم کنیم را نداشتیم. در نتیجه با فراهم کردن امکانات حرفه‌ای در این رشته این فرصت را در اختیار دانشجویان علاقه‌مند می‌گذاریم تا با آموزش حرفه‌ای موفقیت خود را در حرفه رستوران داری تضمین نمایند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.