کمیته امداد قابل حذف و ادغام نیست

فروردین ۱۴۰۳

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشستی گفت: کمیته امداد امام خمینی نهادی است که قابل حذف و ادغام در سازمان و نهاد دیگری نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، حسین انواری در نشست هم‌اندیشی با اساتید حوزه و دانشگاه که ظهر امروز در ساختمان مرکزی این نهاد برگزار شد، گفت: همواره سؤال بسیاری از مردم در خصوص پایان کار کمیته امداد است اما یکی از نهادهایی که با دستان امام خمینی(ره) به عنوان قطعه‌ی اصلی نظام راه‌اندازی شد کمیته امداد و بدنه‌ی نظام هیچ‌گاه حذف یا ادغام در سازمان دیگری نخواهد شد.
وی در خصوص فعالیت‌های این نهاد گفت: یکی از فعالیت‌های کمیته‌ امداد کشاندن مردم در صحنه‌ی جامعه است به گونه‌ای که همگرایی آنان افزایش یابد و این مهم با استفاده از مبانی ارزشمند اسلامی محقق می‌شود.
وی افزود: سیر کردن شکم اشخاص هدف کمیته امداد نیست بلکه رشد و ارتقای فکری و معنوی به منظور استفاده بهتر از منابع مالی و اقتصادی است.
سرپرست کمیته امداد توجه خاص به فرهنگ نیکوکاری و همدلی را یکی از محورهای اصلی فعالیت این نهاد معرفی کرد و بیان داشت: جمع وکلا، پزشکان و اساتید نیکوکار در جهت فعالیت‌های خیرخواهانه به عنوان عنصر تقویت‌کننده جامعه محسوب می‌شود که امروز حمایت ۶۰۰ هزار حامی از ۴۵۰ هزار یتیم یکی از بهترین نمودهای آن است.
انواری ایجاد تعادل در خانواده‌های نیازمند را مهمترین گام در زمینه‌ی رشد و ارتقای آنان دانست.
وی در پایان خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری در اندیشه‌ی درست، به کاربستن تفکر در حوزه‌های علمی و رفتاری، حرکت در مسیر سالم و صحیح، ایستادگی در موقعیت ایجاد شده به منظور بالا بردن میزان استقامت برای کاهش ناهنجاری‌های محیطی که بسیاری از خانواده‌های نیازمند از آن رنج می‌برند باید در اولویت‌های کاری قرار گیرد./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.