کمیته فراکسیون رهروان با مراجع عظام و بزرگان اصولگرا دیدار می‌کند

۲۶فروردین۱۳،

3-997.jpg

رییس فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه اولین جلسه کمیته ۱۶ نفره تعیین ساز و کار وحدت جریان اصولگرایی امروز در فراکسیون تشکیل شد، گفت: مقرر گردید اعضای کمیته در آینده نزدیک در جهت کمک به جریان اصولگرایی برای رسیدن به وحدت با مراجع عظام ملاقات کنند.

کاظم جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، در توضیح نتایج اولین جلسه کمیته ۱۶ نفره فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت برای تعیین سازوکارهای وحدت بین جریان اصولگرایی گفت: این جلسه با حضور تمامی اعضای ۱۶ کمیته تشکیل شد که در آن درخصوص تعیین سازوکارهای وحدت در بین جریان اصولگرایی بحث و بررسی صورت گرفت.

وی افزود: در این جلسه این موضوع مطرح شد که یکی از اصلی‌ترین چالش‌های جریان اصولگرا تعدد کاندیداها، وجود اختلاف نظر و همچنین نبود مکانیزم مناسب جهت رسیدن به وحدت و نامزد واحد در انتخابات آینده ریاست جمهوری است، از این رو بزرگان جریان اصولگرایی باید برای رفع این چالش بزرگ اقدام کنند.

رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ادامه داد: اهمیت ورود بزرگان جریان اصولگرایی برای ایجاد وحدت بین اصولگرایان و رسیدن به نامزد واحد در انتخابات آینده ریاست جمهوری از این باب است که مبادا این چالش سبب انشقاق در جریان اصولگرایی و نهایتا واگذاری کرسی ریاست جمهوری به طرف‌های مقابل شود.

جلالی خاطرنشان کرد: با توجه به چنین پیش‌فرضی مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به کمیته ۱۶ نفره ماموریت داده است تا سهم خود را جهت کمک به جریان اصولگرایی برای رسیدن به وحدت انجام دهد. در این راستا اعضای کمیته در آینده نزدیک با مراجع عظام ملاقات می‌کنند تا از رهنمودهای این بزرگواران استفاده کند.

نماینده مردم شاهرود همچنین تاکید کرد: قرار است اعضای این کمیته با بزرگان جریان اصولگرا در ادامه مسیر ملاقات داشته باشند تا مسیر وحدت هموار شود.

به گفته جلالی در جلسه کمیته اعضای ۱۶ نفره مقرر شده است که جلسات به شکل منظم برگزار شود تا به نتیجه نهایی دست پیدا کرده و گزارش به مجمع عمومی ارائه شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.