کمیته فنی پرسپولیس از گل محمدی برنامه خواست

۱۷اردیبهشت،

arash khamooshi (38 of 45)-5.jpg

کمیته فنی باشگاه پرسپولیس پس از جلسه امشب خود از یحیی گل محمدی برای فصل بعد برنامه خواست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عصر امروز (سه شنبه) کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با حضور اشخاصی چون رویانیان، پروین، کلانی، زادمهر، پنجعلی، درخشان و باقری جلسه ای طولانی برگزار کرد و دربارهٔ آینده نیمکت پرسپولیس و عملکرد سرخپوشان در فصلی که گذشت بحث کردند.

در پایان این جلسه پنجعلی تنها فردی بود که پاسخگوی سوالان خبرنگاران شد. او دربارهٔ نتایج این نشست گفت: قرار شد از گل محمدی برای فصل بعد برنامه بگیریم. او باید فهرست مازاد و خرید خود را مشخص کند. البته اولویت پرسپولیس برای فصل بعد همچنان گل محمدی است.

وی ادامه داد: متاسفانه در ضربات پنالتی بازی با سپاهان، داور بازی کاملا بی مورد وقت را تلف کرد و سبب شد که تمرکز هادی نوروزی بر هم بخورد. ما این همه بازی فوتبال در دنیا دیده ایم که به ضربات پنالتی کشیده شده است، اما هیچ بار ندیدیم که داور چنین چیزی را اجرا کند.

پنجعلی دربارهٔ آینده نیمکت پرسپولیس هم گفت: هیچ تضمینی برای ماندن گل محمدی نیست. او در لیگ عملکرد خوبی داشت اما باید در این رابطه تصمیم گیری شود. ما برای پرسپولیس مربی خارجی هم آوردیم اما نتیجه نگرفت. باید ببینیم که در فوتبال اروپا چه می کنند و از آنها الگو برداری کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.