کمیسیون فرهنگی مجلس: مکالمه تصویری رایتل دغدغه اصلی کمیسیون است

۲۵ام بهمن ،

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: با توجه به اینکه راه‌اندازی سیستم تصویری سیم‌کارت رایتل از دغدغه کمیسیون فرهنگی به شمار می‌رود لذا قرار است کارگروه رسانه و هنر این کمیسیون به آن رسیدگی کند.
سید علی طاهری در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در مورد دستور کار امروز( سه‌شنبه ۲۴ بهمن) کمیسیون فرهنگی مجلس، افزود: راه‌اندازی سیستم تصویری سیم‌کارت رایتل به عنوان دغدغه‌ای برای اعضای این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گفت.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس قرار شد کارگروه رسانه و هنر کمیسیون فرهنگی، از مسئولان مربوطه اعم از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین مسئولان شورای عالی مجازی دعوت کند تا وضعیت راه‌اندازی سیستم تصویری سیم‌کارت رایتل را بررسی و نتیجه را به کمیسیون اعلام کنند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه بررسی مواد الحاقی به خط مشی اداره صدا و سیما و نظارت بر آن از دیگر برنامه‌های امروز کمیسیون فرهنگی به شمار می‌رفت، در مورد سه بند و تبصره‌ای که نسبت به این طرح الحاق شد، تصریح کرد: در بحث کلیات این طرح اولین تبصره به ماده یک آن اضافه شد و در فصل نظارت نیز، تبصره‌ای به ماده ۹  و همچنین یک بند نیز به ماده ۱۱ طرح مذکور اضافه شد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: البته هنوز موارد الحاقی کم و بیش ادامه دارد و امیدواریم تا با اضافه کردن ساعات کمیسیون فرهنگی در هفته بعد آن را به پایان برسانیم.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.