کنار نمی‌روم؛ موضوع قتل‌های زنجیره‌ای شانتاژ تبلیغاتی علیه من است

فلاحیان در جمع دانشجویان:

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا پایان هستم و به نفع هیچکس کنار نمی‌روم.

واحد مرکزی خبر نوشت: حجت الاسلام علی فلاحیان در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با بیان اینکه مدیریت عادی و بحران را بلدم و برنامه ای دارم که فقط خودم می توانم آن را اجرا کنم افزود:دردولت های نهم و دهم کشور با چالش های اقتصادی و سیاسی روبرو شد و از اهداف بازماند بنابراین تصمیم گرفتم نامزد شوم.

  • چهره‌های کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: تورم ایجاد شده ساختار کشور را دچار مشکل کرده است لذا اولین رویکردم ایجاد اشتغال با گرایش فارغ التحصیلان دانشگاهی و لزوم توجه به صنایع روز و های تک است.

وی در پاسخ به سوال یکی دانشجویان در خصوص وقوع قتل‌های زنجیره‌ای در زمان وزارت اطلاعات وی گفت: این موضوع شانتاژ تبلیغاتی است تا من را از صحنه خارج کنند؛ هیچگاه وزیر یک دستگاه نسبت به عملکرد کارکنان خود پس از پایان مسئولیتش نمی‌تواند جوابگو باشد.

فلاحیان در پاسخ به این سوال که با چه تخصصی وارد عرصه انتخابات شده است افزود: در هشت سالی که وزیر بودم کارهای تحقیقاتی متعددی در مسائل اقتصادی داشتم و مجتمع بزرگی احداث کردم که قابل توجه بود و توان مدیریت کارهای مهم را دارم.

یکی از دانشجویان با نشان دادن پوستر تبلیغاتی فلاحیان این کار را غیرقانونی دانست که فلاحیان گفت: من از چاپ این پوستر اطلاعی ندارم و حضورم در دانشگاه پس از کسب استعلام از شورای نگهبان است.

فلاحیان در خصوص مذاکره با آمریکا هم گفت : اگر آمریکا تصمیم بگیرد که فشار نظامی را کاهش دهد و در منطقه دخالت نداشته باشد می توان به مذاکره با آن فکر کرد اما باید تحریمها برداشته شود.

وی در پاسخ به این سوال که در چه طیفی قرار دارد، گفت: من در زمره اصولگرایان هستم.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.