کنایه رئیس فدراسیون فوتبال iبه مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

 علی کفاشیان در پایان مجمع فدراسیون فوتبال در مورد ترک جلسه از سوی مدیران پرسپولیس و استقلال iبه دلیل قرار گرفتن صندلی آنها در قسمت عقب سالن گفت: از سوی دبیرخانه مجمع جایگاه اشخاص بر اساس حروف الفبا چیده شده بود. همه اعضای مجمع شخصیت‌های حقوقی قابل احترام و یکسانی می باشند.

به گزارش تفسیری فارس، وی افزود: حرکت فتح الله زاده و رویانیان درست نبود. اعضای مجمع در همه جا حضور داشتند و در رأی‌گیری شرکت نمودند. با جلو و یا عقب نشستن از شأن کسی کم نمی‌شود و نباید آنها مجمع را ترک می‌کردند.

کفاشیان در مورد اعتراض برخی مدیران عامل خاطرنشان نمود: عده‌ای از اشخاص تازه iبه فوتبال آمده‌اند و iبه دلیل نداشتن مطالعه، اطلاع چندانی از قوانین ندارند. باید مدت وقتی بگذرد تا بیشتر آشنا شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد ناراحتی فتح‌الله‌زاده عنوان نمود: تا فتح‌الله‌زاده را دیدم iبه او زیارت قبول گفتم اما نمی‌توانستیم وقت مجمع را تغییر دهیم. این‌بار باید iبه دبیرخانه اعلام کنم که طوری برنامه مجمع را تغییر دهند که همه راضی باشند! فتح‌الله‌زاده ناراحتی خود را پیشا گفته بود. iبه فتح الله زاده گفتم همین صحبت و ناراحتی را در مجمع اعلام کند اما او ناراحت شد و جلسه را خیلی سریع ترک نمود.

کفاشیان در مورد اینکه آیا نمی‌ترسد این گروه علیه او موضع بگیرند، گفت:‌ از چیزی ترس ندارم. جلسات را iبه صورت فعال و خوب برگزار می‌کنیم و iبه رسانه‌ها هم خوراک خوبی داده می‌شود!

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ iبه سؤالی در مورد نامه بازرسی iبه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این مسئله iبه انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال که پیشا انجام شده برمی‌گردد و در آن فدراسیون فوتبال iبه عنوان یک نهاد غیردولتی مستقل معرفی شده است. فیفا ما را iبه این شرط تأیید نموده است؛ درحالی که سازمان بازرسی کل کشور اعتقاد دارد فدراسیون فوتبال همانند سایر رشته‌ها یک نهاد عمومی غیردولتی وابسته iبه دولت است. طبق اساسنامه این تغییر را ایجاد نمودیم و سازمان بازرسی از ما درخواست نموده بود که مجوز مجلس را هم برای این کار دریافت کنیم.

کفاشیان در مورد اینکه جلسه امروز سالم برگزار شد، خاطرنشان نمود: رأی‌گیری iبه صورت کامل و سالم برگزار شد حتی درخواست نمودیم صورتجلسه حذف شود که این پیشنهاد را کسی قبول نکرد.

 

Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.