کنایه سرمربی لیورپول به سوارس / راجرز: دیوانه ای اگر به آرسنال بروی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – لیورپول بالاخره در مورد فروش لوئیس سوارس کوتاه آمده و این بازیکن را فروشی اعلام کرد. این اتفاق زمانی افتاد که این بازیکن صراحتا گفت می خواهد با آرسنال مذاکره کند.

به گزارش ممتاز؛با این وجود برندان راجرز سرمربی لیورپول برای اینکه سنگ بزرگتری جلوی پای خریداران سوارس قرار دهد، قیمت پنجاه میلیون پوندی را روی این مهاجم اروگوئه ای گذاشته است. در قرارداد سوارس با لیورپول بندی وجود دارد که هر تیمی بالاتر از چهل میلیون پوند پیشنهاد دهد می تواند برای خرید این بازیکن با خود او وارد مذاکره شود. آرسنالی ها هم در همین راستا و برای استفاده از این بند، مبلغ عجیب چهل میلیون و یک پوند را ارائه کردند. پیشنهادی که لیورپول آن را رد کرد و مالک آمریکایی باشگاه گفت: «نمی دانم آرسنالی ها چی مصرف می کنند که این رقم را گفته اند!» اما گویا استراتژی زیرکانه آرسنال جواب داده چرا که لیورپولی ها بالاخره قبول کرده اند که باید سوارس را بفروشند و گویا به این بازیکن اعلام کرده اند که می تواند با توپچی ها مذاکره شود.
آرسنال حاضر است مبلغ پیشنهادی خود را افزایش دهد اما بعید است ۵۰ میلیون پوند برای او بپردازد. سوارس در دیداری دوستانه در استرالیا برای لیورپول بازی و گلزنی کرد اما بعد از گل هیچگونه خوشحالی از خود نشان نداد. لیورپول معتقد است بند ۴۰ میلیون پوندی در قرارداد به این معنی نیست که آنها مجبورند بازیکن را بفروشند اما سوارس و تیم پشتیبانش اعتقاد دارند ارائه این مبلغ به معنی آزادی این بازیکن برای رفتن به تیمهای دیگر است. یکی دیگر از مشتریان سوارس، رئال مادرید بود اما منابع نزدیک به رئال می گویند کارلو آنچلوتی گفته حتی با وجود فروختن ایگواین (به ناپولی) هم قصد خرید سوارس را ندارد. به این ترتیب آرسنال تنها مشتری جدی سوارس به شمار می رود.
اما برندان راجرز با کنایه به سوارس می گوید: «دیوانه ای اگر به آرسنال بروی! همه ما می خواهیم پیشرفت کنیم اما چرا می خواهی لیورپول را ول کنی و به آرسنال بروی؟ صادقانه بگویم بعید می دانم این انتقال کمکی به تو بکند. موضع ما مشخص است، ما نمی خواهیم یکی از بهترین بازیکنانمان را بفروشیم اما آنچه او در ذهن دارد را کسی نمی داند.» گویا این اظهارات راجرز سبب عصبانیت سوارس شده و این بازیکن را مصمم به جدایی از لیورپول کرده.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.