کنترل امنیت خودرو با تبلت

این خبر امروز دوشنبه ۱۵آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

کنترل امنیت خودرو با تبلت

عصر خودرو : یکی از شرکتهای تولید نماینده تلفن همراه با همکاری یک کمپانی خودروسازی سیستمی تازه را در خودروی مشتریان تعبیه نموده که تجربه ای متفاوت از رانندگی را به وسیله تبلت برای کاربران فراهم می نماید.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از مهر کمپانی خودروسازی KIA به تازگی محصول تازه خود یعنی K9 Luxury Sedan را معرفی نمود که این محصول مجهز به گلکسی تب ۱۰٫۱ سامسونگ است و تجربه تازهی از رانندگی را برای کاربران فراهم می نماید.
راهکار تازه سامسونگ برای رانندگی در این خودرو، شامل امکاناتی می‌شود که در گلکسی تب ۱۰٫۱ جای گرفته است؛ از جمله این امکانات می‌توان به ویدیوی آموزشی، کاتالوگ الکترونیک ماشین و ویجت هایی اشاره نمود که اطلاعات متنوعی را درباره خودرو در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به کمک این ویژگی منحصر به فرد، کمپانی خودروسازی KIA می‌تواند میزان رضایت مشتری خود را افزایش دهد و به کاربران اجازه دهد تا از آخرین تکنولوژی موجود بر روی وسیله نقلیه خود، لذت ببرند.
گلکسی تب ۱۰٫۱ سامسونگ شامل رابط کاربری ویژه K9 است و قابلیت های ویژه ای را در رابطه با این خودرو، در خود جای داده است.
سامسونگ این امکان را در طرح “راهکاری تازه برای تجربه ای متفاوت از رانندگی” فراهم نموده است که کمپانی ها بتوانند محیط و امکانات موجود را مطابق با سلایق خود تغییر دهند و آن را برای کاربران خود شخصی سازی نمایند.
یکی دیگر از امکانات گلکسی تب ۱۰٫۱ سامسونگ در خودروی KIA ، تکنولوژی UVO است. این تکنولوژی که برای ارتباط کامپیوتری داخل خودروهای KIA تعبیه شده است، این اجازه را به راننده می‌دهد تا به آسانی و از طریق فرامین صوتی، به اطلاعات و خدمات متنوعی دسترسی داشته باشد.
از جمله سرویس هایی که این تکنولوژی ارائه می‌دهد می‌توان به کنترل هوشمند امنیت، نگهداری و مراقبت از خودرو و راهنمای استفاده اشاره نمود. تکنولوژی UVO به مشتریان KIA کمک می‌کند تا تجربه یک رانندگی هوشمند را داشته باشند.
کاتالوگ دیجیتال و قابلیت های اختصاصی شده برای K9 به مشتریان KIA اجازه می‌دهد تا دسترسی آسان و سریعی به اطلاعات خودروی خود داشته باشند و آخرین خبرها را از طریق مجله KIA Motors دریافت نمایند. کاربران همچنین می‌توانند با مراجعه به بخش ویدیوهای آموزشی، درباره نگهداری و تعمیرات خودروی خود نیز اطلاعات مفیدی کسب نمایند.

تجهیز اتومبیل K9 به سیستم های پیشرفته سامسونگ، این امکان را در اختیار رانندگان می‌گذارد تا از آخرین تکنولوژی های روز در ماشین خود لذت ببرند.

دوشنبه ۱۵ آبان   ۱۳:۱

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.