کنترل حرکات رانندگان پر خطر با دوربین های سرعت سنج پلیس

۱۴فروردین۱۳،

کنترل حرکات رانندگان پر خطر با دوربین های سرعت سنج پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به پایان تعطیلات نوروز و حجم ترافیک جاده ها ،از کنترل حرکات رانندگان پر خطر با بیش از ۵۰ دوربین سرعت سنج خبر داد.

به نقل ازممتازنیوز، سرهنگ  مراد جعفری  صبح امروز در جلسه قرارگاه نوروزی با اشاره به بازگشت مسافران نوروزی به منازلشان گفت: در پایان تعطیلات نوروز با حجم ترافیک در سطح جاده ها روبرو هستیم که به منظور تامین سلامت مسافران، پلیس حرکات رانندگان را زیر نظر داشته و با متخلفان به شدت برخورد می کند.

وی افزود: جاده های استان زنجان به سبب مجاورت و نزدیکی با چند استان و شهر تهران با حجم مسافرت ها روبرو بوده و مسافران بسیاری را پذیرا می باشد.

جعفری” ادامه داد: برای پوشش ترافیکی این ایام، پیش‌بینی های لازم صورت گرفته و پلیس با تمام توان سعی دارد آرامش و سلامت رانندگان و مسافران را تأمین کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود هرچه به پایان تعطیلات نوروز نزدیک می شویم بر حجم ترافیک جاده ها افزوده شود به همین منظور می طلبد رانندگان نیز دقت بیشتری در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

وی با اشاره به طرح نوروزی پلیس برای تامین نظم و امنیت مردم و مسافران تصریح کرد: طرح نوروزی پلیس یک رزمایش بزرگ همدلی و همکاری پلیس و مردم است.

جعفری ” با اعلام اینکه گشت های پلیس راه به صورت مستمر در سطح جاده های استان حضور فعال دارند گفت : ۵۰دستگاه دوربین سرعت سنج فعال نیز برای کنترل سرعت و حرکات رانندگان در سطح جاده های استان بکار گیری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار داشت: طرح ترافیکی و نوروزی پلیس برای ایام تعطیلات عید از ۲۷ اسفند سال قبل آغاز و تا پایان روز ۱۶ فروردین ادامه خواهد داشت. 

پنجشنبه ۱۵ فروردین   ۱۶:۴۴

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.