کنترل کامل حلب توسط ارتش سوریه

جام جم آنلاین: «وحید عقاد» استاندار حلب گفت: ارتش سوریه تاکنون هیچ منطقه‌ای را در حلب از دست نداده است و کنترل تمام شهر در دست دولت است.

برای چهارمین روز متوالی شهر حلب شاهد عملیات گسترده نیروهای ارتش سوریه در شهر جلب جهت مقابله با تروریست‌های مسلح و پاکسازی مناطق مختلف این شهر از وجود آنهاست.

استاندار حلب در گفتگو با فارس درباره وضعیت میدانی شهر حلب گفت: اوضاع میدانی حلب آنگونه که برخی رسانه‌های اعلام می‌کنند، بد و وخیم نیست، البته در برخی مناطق گروهک‌های تروریستی پراکنده و مستقر شده‌اند، اما در سایر مناطق اوضاع عادی و آرام است و هیچ نشانه درگیری یا نبردی وجود ندارد و بالعکس آنچه که برخی رسانه‌های می‌گویند، تمام حلب میدان نبرد و جنگ است، باید بگویم اینگونه نیست.

وی تاکید کرد که ما می‌دانیم هدف این رسانه‌ها ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان است و در همین جا تمام اخبار منتشر شده درباره به دست گرفتن مناطق یا شهرهایی توسط افراد مسلح و تخلیه خانه‌ها از ساکنان آن و غارت و چپاول خانه‌ها را تکذیب می‌‌کنم.

وی درباره پیشروی ارتش سوریه گفت: ارتش سوریه تاکنون هیچ منطقه‌ای را در حلب از دست نداده است و در این ارتباط توانسته موفقیت‌های چشمگیری بدست آورد و  بزودی نتایج عملیات ارتش در حلب آشکار خواهد شد‌، به ویژه آنکه ارتش به دلیل غیرنظامیان و شهروندان ساکن این شهر تلاش می‌کند، به آرامی برخورد و از هرگونه خشونت پرهیز و اجتناب کند. بی‌تردید پیشروی‌های ارتش طی روزهای آینده آشکار خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.