کنترل گرانی نهاده های دامی در گرو مدیریت کارآمد

یکشنبه ۱۰ اردیبهشت – ۱۱:۱۹:۵۶ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

نقوی حسینی ، تاکید کرد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه توسعه صنعت دامداری شهرستان ورامین در گرو کنترل مدیرت کارآمد است افزود: کشورمان ظرفیت بالای درعرصه صنعت دامداری دارد و برای همین عاقلانه ترین حرکت این است که بحران ناشی از گرانی نهاده های دامی را بنحو مطلوبی کنترل کنیم تا بتوانیم این صنعت را بنحو چشمگیری توسعه دهیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، سید حسین نقوی حسینی، افزود : با توجه به شرایط مناسب اقلیمی شهرستان ورامین، ظرفیت‌های مناسبی  برای توسعه و ارتقای جایگاه دامپروری در استان تهران دارد و انتظار می‌رود دولت نگاه ویژه‌ای به صنعت دامدرای این شهرستان داشته باشد.
نماینده مردم ورامین درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید نرخ نهاده‌های دامی را به گونه‌ای در نظر بگیرد که دامداران بتواند درآمد کافی را از صنعت دامداری به دست آورند واین در حالی که مسئولان امرنیز بایستی از سطح تجربه، خویشتن داری، شجاعت و قدرت تجزیه و تحلیل بــرخوردار باشد تا در لحظاتی کوتاه چاره اندیشی کرده و رفع بحران کنند.
وی ادامه داد : توسعه اقتصادی کشوربستگی به مدیریت کارآمد واتخاذ سیاستهای اعمال شده این مدیران دارد زیرا قطعاً مدیریت نا کارآمد به جای حل مشکل، ایجاد مشکل می‌کند.
نقوی حسینی افزود :با توجه به بالا رفتن قیمت نهادهای دامی قیمت تولید فرآورده‌های دامی برای دامدران بسیار بالا رفته است، از این رو محصولات دامدران با قیمت مناسبی به فروش نمی‌رسد از این رو تنها راهکاری که می تواند جایگاه صنعت دامداری را در کشور بهبود بخشد این است که با یک مدیریت کار آمد بحران ها را تبدیل به فرصت کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس یاد آور شد: دولت باید با یک برنامه ریزی کاربردی مشکلات دامداران این قشر زحمت کش را برطرف کند تا این عزیران بدون هیچ مشکلی به فعالیت های اقتصادی خود بپردازند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۹۱۱۱۹۵۶۳۴۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.