کنسرتی پر از چهره های هنری به تهیه کننده گی مهناز افشار

۲۳ آبان ،

در حمایت از مردم زلزله زده آذربایجان برپا شد؛

سینما پرس- گروه هفت هنر/ شامگاه پیش ۲۲ آبان ماه، سالن همایش های برج میلاد میزبان کنسرت روزبه نعمت‌الهی به تهیه کنندگی مهناز افشار، بود.
به گزارش تفسیری خبرنگار موسیقی سینما پرس، کنسرت روزبه نعمت اللهی با هدف کمک به زلزله زدگان آذربایجان برگزار شد و همه درآمد این برنامه هنری برای اسکان مردم آسیب دیده منطقه ورزقان بها می‌شود.

در این کنسرت شاهد حضور چهره های هنری و سینمایی بسیاری بودیم از جمله؛ انوشیروان روحانی، رامبد جوان، علی معلم، صابر ابر، حامد بهداد، محمدرضا غفاری، سحر دولتشاهی، شیلا خداداد، یغما گلرویی، ملیکا شریفی نیا، علی قربان زاده، سیاوش طهمورث، رضا یزدانی، شهرام شکوهی و…

خواننده ترانه پرطرفدار «ایران، وطن من» در میان هنرمندان و با سالنی مملو از جمعیت شبی را به یاد مردم آسیب دیده آذربایجان به بسیارزیبایی رقم زد و قطعات خود را یکی پس از دیگری با همراهی حاضران در سالن به اجرا در آورد.

در بخشی از این کنسرت علی کریمی و سیدمهدی رحمتی پیراهن‌های امضاء شده باشگاهی خود را برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان به فروش گذاشتند و تابلویی از نقاشی چهره محمدرضا شجریان استاد موسیقی کشورمان نیز در این جهت به فروش گذاشته شد.

علی کریمی و سید مهدی رحمتی در این کنسرت حضور نداشتند ولی علی کریمی پیراهن شماره هشت خود در تیم پرسپولیس و سید مهدی رحمتی پیراهن شماره یک خود در تیم استقلال را برای فروش در اختیار مهناز افشار تهیه کننده این کنسرت قرار دادند تا به بالاترین مبلغ پیشنهادی برای کمک به زلزله زدگان به فروش برسد.

انتهای پیام/ص

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۴۹۳


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.