کنسرت خیریه گروه ˝حور˝ در تالار اندیشه

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه موسیقی بانوان ˝حور˝ به سرپرستی و خوانندگی حوروش خلیلی کنسرت خیریه ای را ۷ اسفند به نفع کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست در تالار اندیشه به روی صحنه خواهد برد.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از روابط عمومی کنسرت گروه “حور”، حوروش خلیلی دربارهٔ این کنسرت گفت: این کنسرت که ویژه بانوان برگزار خواهد شد از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه همین هفته در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه می رود و عواید این کنسرت نیز با کمک یکی از انجمن های خیریه به نفع کودکان بی سرپرست و بد سرپرست هزینه خواهد شد.

سرپرست گروه “حور” در ادامه افزود: این کنسرت در دو بخش اجرا می‌شود که یک بخش آن کاملا سنتی است و بخش دیگر آن به موسیقی و آواهای محلی کشورمان اختصاص دارد. ما در بخش سنتی قطعاتی را در دستگاه شور و آواز دشتی اجرا می‌کنیم که شامل آثاری از مرتضی خان نی داوود، پرویز مشکاتیان و نوید دهقان می‌شود.

او همچنین عنوان کرد: در بخش موسیقی و آواهای محلی نیز ما قطعاتی را در فضای بیات کرد انتخاب کرده‌ایم که از آن جمله می‌توان به قطعاتی از موسیقی شیرازی، بختیاری، کردی، آذری و خراسانی اشاره کرد.

حوروش خلیلی ادامه داد: در این کنسرت آزاده صادق تبار امیری(تار)، گلنوش ملایری(سنتور)، نسیم اربابی(کمانچه)، سارا احمدی(دف)، نجمه صغیری(عود)، سارا هستی(کمانچه)، سپیده شایان راد(تنبک) و خود من به عنوان خواننده و سرپرست گروه همکاری خواهیم کرد.

او دربارهٔ نحوه تهیه بلیت این کنسرت نیز گفت: علاقمندان می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را از طریق پایگاه اینترنتی “ایران کنسرت” تهیه کنند.

 

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.