کنسرت سیاسی ترین خواننده ایران در برج میلاد نهایی شد

۲۱اردیبهشت،

«حامد زمانی» خواننده پاپ که به خاطر ترانه هایی که اجرا کرده به سیاسی ترین نغمه خوان ایران مشهور است، از کنسرت خود در سالن همایش‌های «برج میلاد» خبر داد.

«حامد زمانی» خواننده پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس از اولین کنسرت خود در برج میلاد خبر داد و گفت: اولین کنسرت رسمی ما به زودی در  اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های «برج میلاد» برگزار می گردد.که هم اکنون در حال نهایی شدن مجوز اجرای صحنه‌ای است.

وی با بیان اینکه ۹ نوازنده جوان او را در این کنسرت همراهی می‌کنند، افزود: قطعه‌هایی همچون تیتراژ پایانی ماه عسل،‌ دیروز امروز فردا را که برای برنامه‌های تلویزیونی خوانده‌ام  به اجرا در خواهم آورد.

به گزارش فارس، به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، «حامد زمانی» خواننده جوانی است که به تازگی مطرح شده است. این خواننده ۲۱ فروردین‌ماه ۱۳۶۷ در میمه اصفهان متولد شد. اکنون در حال تحصیل در مقطع کارشناسی رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران است و از سال ۸۴ فعالیت خود را در عرصه موسیقی پاپ آغاز کرد.زمانی از‌ جمله خوانندگانی است که اغلب ترانه‌های او با موضوعات ارزشی و سیاسی است.

خواننده سیاسی جوان پاپ کشورمان در کارنامه‌اش قطعه‌های «تحریم»، «قلاده‌های طلا»، «دیروز، امروز، فردا»، «زنان و بیداری اسلامی» و «ماه عسل»، «آرمیتا» دیده می‌شود و در تازهترین اثرش به مظلومیت‌های ملت‌های مسلمان برای اتفاق ۱۱ سپتامبر در ترانه «مکر شیطان» پرداخته است.

منبع: فارس


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.