کنسرت علیرضا قربانی به نفع بنیاد کودک روی صحنه رفت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

با حضور معاون اول رییس‌جمهور و وزیر ارشاد

کنسرت ˝خیال پرواز˝ به خوانندگی علیرضا قربانی، میزبان معاون اول رییس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شب قبل دوم خردادماه، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی، معاون امور هنری، احمد مسجدجامعی، رییس شورای شهر تهران و مهندس کاظمی، مشاور وزیر ارشاد در برج میلاد، مهمانان کنسرت “خیال پرواز” به خوانندگی علیرضا قربانی بودند که به نفع بنیاد کودک برگزار شد.

مهمانان در میان‌ دو بخشِ این کنسرت، به پشت صحنه رفتند و با اعضای گروه دیدار کردند. رقیه دادخواه، مدیرعامل بنیاد کودک، در سخنانی خواستار حمایت‌های فرهنگی دولت از این بنیاد شد.

علیرضا قربانی نیز به مشکلات حوزه موسیقی اشاره کرد: “حدود ۲۰ سال است که هم در سطح ملی و هم در عرصه بین‌المللی فعالیت می‌کنم و می‌دانم که موسیقی ایران جای رشد بسیار دارد. ولی مشکلات موجود و تنگ‌نظری‌هایی که به‌ویژه در برخورد با موسیقی در شهرستان‌ها وجود دارد، راه اعتلای موسیقی را کُند می‌کند و لازم است که برای این شرایط نابه‌سامان چاره‌ای اندیشیده شود.”

معاون رییس‌جمهور و وزیر ارشاد نیز پس از شنیدن این سخنان قول دادند مشکلات این‌چنین را برطرف کنند.

در ادامه کنسرت، قربانی با بیان این‌که استاد پرویز مشکاتیان پس از انقلاب در شکل‌گیری موسیقی ایران نقش بسیار مهمی ایفا کرد، قطعه “الا یا ایها الساقی” از آثار این استاد فقید را اجرا کرد. در پایان این برنامه، علیرضا قربانی از مردم تشکر کرد که در شرایط سخت نیز از اهالی موسیقی حمایت می‌کنند. او همچنین از اسحاق جهانگیری و علی جنتی و احمد مسجدجامعی تشکر کرد که علی‌رغم فشارهای موجود، دعوت بنیاد کودک رد پذیرفتند. قربانی هم‌چنین از بنیاد کودک سپاس‌گزاری کرد: “بنیاد کودک به واسطه چند هنرمند خوب از جمله خانم فاطمه معتمدآریا معرفی شد و من با فعالیت‌های این نهاد که به کودکان بی‌سرپرست و بی‌بضاعت خدمت می‌کند، آشنا شدم. بنابراین اولین کنسرت‌ام در سال ۹۳ را برای این بنیاد اجرا کردم.”

کنسرت “خیال پرواز” به خوانندگی علیرضا قربانی، ششم خردادماه نیز به نفع بنیاد کودک در برج میلاد روی صحنه می‌رود.

گزارش تصویری مرتبط

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.