کنسرت گروه موسیقی سپید و سیاه

۲۸م آذر ،

پیمان میرآقاسی مدیر گروه موسیقی سپید و سیاه گفت:  گروه موسیقی سپید و سیاه با صدای وحید تاج و آهنگسازی سورنا صفاتی، کورش دانایی و مریم رضایی نژادیان ۱۰-۱۱ و ۱۲ بهمن ماه ۹۱ در شهرستان دزفول به اجرای کنسرت می پردازد.وحید تاج که اهل دزفول می باشد در این کنسرت با اجرایی ویژه همشهریان خود را به شوق خواهد آورد.

پیمان میرآقاسی افزود: پس از لغو کنسرت دزفول در آبان ماه،  به سبب تعویق در مراحل اخذ مجوز کنسرت در اداره‌ی ارشاد استان خوزستان توسط اینجانب ، ریاست اداره ارشاد دزفول، رئیس انجمن موسیقی دزفول و مدیر مسئول شرکت هم آوای نگین دزفول برای برگزاری این کنسرت در تاریخی دیگر، پیگیری های بسیاری انجام دادند که با تلاش جناب آقای فدایی در اداره‌ی ارشاد اهواز، این مجوز،  ۴۵ روز زودتر از تاریخ برنامه صادر شد که زحمات این دوستان در این زمینه  برای جامعه‌ی موسیقی قابل تقدیر و تشکر است.

میرآقاسی گفت: گروه موسیقی سپید و سیاه اولین آلبوم خود را با نام “از روزگار رنگ آمیز” با صدای وحید تاج  و با آهنگسازی سورنا صفاتی، کورش دانایی و مریم رضایی نژادیان به زودی روانه‌ بازار می نماید. همچین کنسرتی در تاریخ ۱۷ و ۱۸  اسفند ماه  سال جاری در تالار وحدت با این خواننده  به روی صحنه خواهد برد. لازم به ذکر است این گروه، سال ۸۹،  دو اجرا در تالار وحدت و تئاتر شهر و یک اجرا در شهرستان بوشهر، سال ۹۰ اجراهایی در کشور های ارمنستان، تاجیکستان و مالزی داشته و در شهریور ماه سال جاری نیز کنسرتی به حمایت از هم میهنان آسیب دیده‌ی زلزله‌ی آذربایجان شرقی در شهرستان گرگان برگزار کرده است که‌ این اجرا ها با استقبال علاقه مندان به موسیقی ایرانی مواجه شده‌اند.

منبع: مهر


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.