کنکور کارشناسی ناپیوسته ۲ شهریورماه برگزار می شود و زمان انتخاب رشته ۶ تا ۸ شهریور

کنکور کارشناسی ناپیوسته ۲ شهریورماه برگزار می شود و زمان انتخاب رشته ۶ تا ۸ شهریور

پورتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری مهر: معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد و سایر دانشگاهها گفت: آزمون در ۲ شهریور برگزار می شود و داوطلبان از ۶ تا ۸ شهریور فرصت دارند در این آزمون انتخاب رشته کنند.

سید جلال طباطبایی افزود: آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد و سایر دانشگاههای کشور ۲ شهریور در ۱۳۵ شهر با رقابت ۴۲۴ هزار و ۷۲۴ نفر برگزار می شود. در این آزمون ۲۴۴ هزار و ۴۷۱ نفر مرد و ۱۸۰ هزار و ۲۵۳ نفر زن شرکت دارند.

وی با اشاره به جزئیات انتخاب رشته داوطلبان این آزمون گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی از روز ۴ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان از روز دوشنبه ۶ شهریور تا چهارشنبه ۸ شهریور مهلت دارند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

معاون سازمان سنجش اضافه کرد: آزمون داوطلبان گروه های آزمایشی فنی – مهندسی و علوم پایه در ۳۳ کد رشته و حضور ۲۱۴ هزار و ۴۹۱ داوطلب در صبح پنجشنبه و آزمون داوطلبان گروه های پزشکی، کشاورزی، علوم انسانی، هنر و دامپزشکی در ۶۰ کد رشته و با حضور ۲۱۰ هزار و ۲۳۳ داوطلب در بعدازظهر پنجشنبه برگزار می شود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۲۹ و ۳۰ مرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و چنانچه داوطلبان مغایرتی در کارت ورود به جلسه خود مشاهده کردند باید نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.

وی درباره نحوه رفع نقص کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مشترک گفت: مغایرت در نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، قابل ویرایش اینترنتی است و داوطلب تا سوم شهریور می تواند آن را تصحیح کند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: مغایرت جنس، دین، معلولیت و زبان امتحانی و همچنین کارت آزمون فاقد عکس باید در روزهای ۳۱ مرداد و اول شهریور با مراجعه داوطلب به باجه های رفع نقص انجام گیرد. تقاضاهای مربوط به تغییر حوزه و شهر محل آزمون انجام نمی گیرد.

کنکور

 

کارشناسی ناپیوسته

 

انتخاب رشته

 

انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.