کوتاه از اردوی آبی پوشان،بازگشت چند باره جباری،جدایی دفاع استقلال

۲۹ آبان ،

کوتاه از اردوی آبی پوشان،بازگشت چند باره جباری،جدایی دفاع استقلال

اخبار باشگاه استقلال : امیر قلعه‌نویی غایب اصلی تمرین امروز بود و مجید صالح به همراه دیگر اعضای کادر فنی، بازیکنان را تمرین دادند.

به گزارش فوتبال آنلاین تیم استقلال یک روز پس از برتری مقابل سپاهان از ساعت ۱۵ تمرینات خود را پیگیری کرد. امیر قلعه‌نویی غایب اصلی تمرین امروز بود و مجید صالح به همراه دیگر اعضای کادر فنی، بازیکنان را تمرین دادند.

* حنیف عمران‌زاده در ترکیب تیم استقلال امروز حضور نداشت.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی تیم استقلال مقابل سپاهان به میدان رفته بودند، پس از ۲۰ دقیقه ریکاوری راهی استخر و سونا شدند. بقیه بازیکنان در قالب دو تیم به فوتبال داخل تیمی پرداختند که در این بازی دستگرمی ستار همدانی و ایمان عالمی نیز حضور داشتند. همچنین سیاوش اکبرپور و کیانوش رحمتی در بازی داخل تیمی حضور پیدا کردند.

* مجتبی جباری که در تمرینات چند روز پیش پایش دچار تورم شده بود امروز مجددا در تمرین استقلال شرکت کرد و تنها به دویدن دور زمین پرداخت.

* مسئولان کمپ زنده یاد حجازی در قسمتی از زمین برای محافظت از چمن محافظی را پوشانده بودند تا بارندگی به آن آسیب نزند.

* حدود ۲۰ نفر از هواداران تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور پیدا کردند.

* محمد انصاری هافبک دهم تیم استقلال که در ابتدای فصل به این تیم اضافه شده بود امروز با کادر فنی و بازیکنان این تیم خداحافظی  کرد و برای انجام خدمت سربازی راهی فجر سپاسی شد.

*تمرین تیم استقلال فردا ادامه خواهد داشت و این تیم خود را برای دیدار مقابل پیکان که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، آماده خواهد کرد.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.