کوتاه از اردوی استقلال؛ اولین رویارویی نکونام و مجیدی

۸ م دیماه ،

کوتاه از اردوی استقلال؛ اولین رویارویی نکونام و مجیدی

فارس: خبرها باشگاه استقلال : تیم استقلال از ساعت ۱۵ امروز تمرینات خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد.

  به گزارش فوتبال آنلاین تیم استقلال از ساعت ۱۵ امروز تمرینات خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد.

در ابتدای تمرین جواد نکونام و فرهاد مجیدی با یکدیگر به خوش و بش پرداخته و پس از روبوسی با استقبال تصویربرداران رسانه‌ها مواجه شدند. این اولین رویارویی نکونام و مجیدی پس از عقد قرارداد شماره ۷ آبی‌پوشان بود. همچنین مجتبی جباری که در تمرین روز قبل حضور نداشت در کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* حدود ۳۵۰ نفر از طرفداران تیم استقلال با حضور در تمرین امروز نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شدند.

* امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز تمرین تمامی بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها در خصوص دیدار آینده و اتفاقات مختلف به صحبت پرداخت.

* کاماچو آرزه تنها غایب تمرین امروز تیم استقلال بود. وی برای حضور در تیم بولیوی به کشورش سفر کرده و جالب اینجاست که این بازیکن در دیداری رسمی بازی نخواهد کرد.

* تماشاگران تیم استقلال فرهاد مجیدی را که تنها به دویدن دور زمین می‌پرداخت تشویق کرده و بابت نشان دادن عدد ۴ به هنگام ثبت قرارداد از او تشکر می‌کردند.

* تعدادی از بانوان برای تماشای تمرین امروز آبی‌پوشان به کمپ زنده‌یاد حجازی آمدند و از پشت میله‌ها تمرینات را تماشا می‌کردند.

* لیدر جنجالی که چند روز پیش با گرفتن عکس در کنار قلعه‌نویی سروصدای بسیاری را به پا کرده بود امروز به محل تمرین آبی‌پوشان آمد و در گوشه‌ای نظاره‌گر تمرینات شد.

* حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال در بخشی از تمرین خطاب به یکی از دوستانش گفت: هنگامی که از هرمزگان برمی‌گشتیم در کنار خلبان نشسته بودم که پس از برگشتن به صندلی‌ام متوجه شدم که موبایلم به سرقت رفته است.

* تمرین تیم استقلال به ۳ گروه و ۳ بخش اختصاص داشت. در بخش اول بازیکنان به تنیس فوتبال پرداخته و کار تاکتیکی انجام دادند و در بخش دیگر تمرین چارچوب‌شناسی برای بازیکنان در نظر گرفته شد. بخش پایانی نیز به ضربات ایستگاهی اختصاص داشت.

* در اواخر تمرین تیم استقلال فرهاد مجیدی به سمت پورحیدری و بیانی رفت و از آنها رخصت گرفت. وی هنگامی که قصد خروج از زمین را داشت با استقبال گسترده تماشاگران روبرو شد.

* منصور پورحیدری، بیانی، ماجدی و دین‌محمدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.

تمرین فردای آبی‌پوشان ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپای البرز خواهد رفت.

تمرین فردای تیم استقلال تنها در ۳۰ دقیقه ابتدایی با حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار می‌شود و قرار است در یک ساعت آخر پشت درهای بسته کار خود را دنبال کنند.

میرشاد ماجدی سرپرست آبی‌پوشان با اعلام این خبر  گفت: از آنجا که کادر فنی قصد دارد بازیکنان با تمرکز کامل تمرین کنند از هواداران فهیم استقلال می‌خواهیم در این زمینه با ما همکاری لازم را بکنند.

تمرین آبی‌پوشان از ساعت ۱۵ فردا در کمپ ناصر حجازی برگزار می‌شود.

همچنین پس از پایان تمرین امروز و در حالی که تمامی بازیکنان راهی خانه‌های خود شده بودند جواد نکونام با امیر قلعه‌نویی به صحبت پرداخته و در میانه میدان مشغول گفت‌وگو بودند. سرمربی استقلال در مورد مسائل مختلف و اتفاقات چند روز اخیر با نکونام به صحبت پرداخت.

 


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.