کوتاه از اردوی سرخپوشان ؛ خانبانی رفت

۳۰م دیماه ،

فارس: خبرها باشگاه پرسپولیس : فوتبال آنلاین : با توجه به مصدومیت علی کریمی قرار است این بازیکن با هماهنگی با بازیکنان و کادر فنی در اردوی قرمزپوشان در هتل قبل از اردو حضور داشته باشد.

 به گزارش فوتبال آنلاین مسئولان باشگاه پرسپولیس شب قبل جلسه‌ای را در خصوص برگزاری اردو قبل از دربی ۷۶ برگزار کردند، بعضی از اعضا معتقد بودند که ۴۸ ساعت قبل از دربی قرمزپوشان به اردو بروند بهتر است اما در نهایت پس از جلسه کادر فنی به این توافق رسیدند که پرسپولیسی‌ها ۲۴ ساعت قبل از دربی به اردو بروند.

* با توجه به مصدومیت علی کریمی قرار است این بازیکن با هماهنگی با بازیکنان و کادر فنی در اردوی قرمزپوشان در هتل قبل از اردو حضور داشته باشد. کریمی به سبب مصدومیت دربی ۷۶ را از دست داده است.

 

* یکی از دغدغه‌های کادر فنی تیم پرسپولیس در چند مدت قبل حضور یک روانشناس در این تیم مخصوصا در آستانه دربی ۷۶ بود اما خانبانی روانشناس پرسپولیس که از دوستان صمیمی علی کریمی است، پس از مشکلاتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت با این تیم تسویه حساب کرد و در آستانه دربی در شرایطی که می‌توانست به قرمزپوشان کمک کند، از این تیم جدا شد.

گفته می گردد مشکلات او با بعضی از اطرافیان تیم سبب این تصمیم شده است.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.