کوتاه از اردوی سرخپوشان / تداراکات پرسپولیس جواب ملوان را بدهد

۱۰م آذر ،


به گزارش فوتبال آنلاین تمرین تیم پرسپولیس از ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز پشت در‌های بسته در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* در تمرین امروز محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرکت داشت وی ابتدا جلسه‌ای با ژوزه برگزار کرد و سپس به صورت خصوصی با گل محمدی، رضایی و چند بازیکن پرسپولیس گفت‌وگو کرد.وی پس از صحبت با آنها به کلینیک باشگاه رفت. رویانیان قرار است فردا برای دیدار با مسئولان میلان راهی ایتالیا شود.

* حدود ۲۰ هوادار و تعدادی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز حضور داشتند آنها از رفتار بازیکنان قبل پرسپولیس که اکنون در ملوان می باشند، ناراحت بودند و برای حضور آنها در ورزشگاه آزادی در جام حذفی کری خواندند. آنها انتقاد به رفتارهای مازیار زارع و اولادی داشتند.

* حقیقی پس از ۶ روز مرخصی در تمرین امروز زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم به تمرین پرداخت.

* ژوزه در حاشیه تمرین امروز از بازیکنان خواست تا بازی مقابل ملوان را فراموش کنند.

* برنامه‌های نیم فصل قرمز‌پوشان بین رویانیان و ژوزه مرور شد.

* بررسی برنامه ۹۰ شب قبل سوژه اصلی بازیکنان بود آنها گل‌های ملوان را مانند روز قبل خطا و مردود اعلام می‌کردند.

* در حاشیه تمرین امروز صحبت‌های مدیر رسانه‌ای ملوان به گوش مسئولان پرسپولیس رسید که قرار شد تدارکات پرسپولیس جواب مدیر رسانه‌ای ملوان را بدهد این موضوع سبب خنده بازیکنان و مسئولان
باشگاه شده بود.

طبق برنامه جام حذفی، تیم پرسپولیس باید ۲۹ آذر در چارچوب جام حذفی به مصاف ملوان برود. از همین رو با توجه به تغییرات در زمان جام حذفی و خستگی بازیکنان و درخواست ژوزه قرار است سرخپوشان در تعطیلات نیم فصل به اردوی یک هفته‌ای عازم امارات شود. احتمال برگزاری دو دیدار دوستانه در این اردو برای قرمزپوشان وجود دارد.

گفتنی است پیش از این نیز پرسپولیس قصد داشت اردوهایی در ترکیه و امارات برگزار کند اما این اردوها لغو شده بود.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.