کوتاه از اردوی سرخپوشان / دست رد ژوزه بر سینه مهدوی کیا،اشمایکل می آید

۰۷م آذر ،

کوتاه از اردوی سرخپوشان / دست رد ژوزه بر سینه مهدوی کیا،اشمایکل می آید

فارس: خبرها باشگاه پرسپولیس : مهدوی کیا پس از صحبت های ژوزه نسبت به نرفتن به مالزی قانع شد.

به گزارش فوتبال آنلاین انتخاب بهترین‌های آسیا ۹ آذر در مالزی برگزار خواهد شد و مهدی مهدوی کیا یکی از بازیکنانی بود که از سوی ای اف سی به این مراسم دعوت شد. مهدوی‌کیا در جلسه‌ای با ژوزه این موضوع را در میان گذاشت. سرمربی سرخپوشان با سفر او به مالزی مخالفت کرد حتی مهدوی کیا از سرمربی تیم خود خواست بعد از بازی با ملوان راهی مالزی شود و سپس بلافاصله به ایران بازگردد اما بار دیگر ژوزه با این درخواست هم مخالفت کرد.

ژوزه به مهدوی‌کیا گفته در حال حاضر شرایط پرسپولیس بسیار حساس است و بیشتر از همیشه به تو نیاز داریم پس بهتر است از این سفر چشم‌پوشی کنی تا به پرسپولیس کمک شود. مهدوی کیا هم پس از صحبت های ژوزه نسبت به نرفتن به مالزی قانع شد.

*پس از دیدار سفیر دانمارک با مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار بود که اشمایکل دروازه‌بان پیشین دانمارکی‌ها در دربی هفتاد و ششم سفری به ایران داشته باشد که پس از رایزنی‌های انجام شده اشمایکل موافقت اولیه خود با این سفر به ایران اعلام کرده و گفته اگر مشکل خاصی پیش نیاید در دربی هفتاد و ششم راهی ایران خواهد شد.

*در چند روز قبل خبرها‌ متعددی در مورد لیست مازاد پرسپولیس در نیم‌فصل اعلام شده که رویانیان در این باره گفت که فعلا هیچ لیستی ژوزه برای نیم فصل نداده و قرار است هر اتفاقی که می‌افتد پس از بازی با تراکتور‌سازی انجام شود یعنی ژوزه اعلام کرده که نیم‌فصل لیست مازاد خود را به باشگاه خواهد داد.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.