کوتاه از اردوی سرخپوشان؛ شمشیر دولبه زاید،درخواست یحیی از سردار

۲۳م دیماه ،

کوتاه از اردوی سرخپوشان؛ شمشیر دولبه زاید،درخواست یحیی از سردار

فارس: خبرها باشگاه پرسپولیس : یحیی گل‌محمدی در جلسه‌ای با محمد رویانیان شرکت کرد.

به گزارش فوتبال آنلاین یحیی گل‌محمدی پس از ۴ هفته موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی شب قبل در جلسه‌ای با رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرکت کرد.

  در این جلسه گل‌محمدی خواستار امکانات بیشتر در قسمت پزشکی و تدارکات پرسپولیس شد که با موافقت مدیرعامل قرمز‌پوشان مواجه شد.

همچنین گل‌محمدی از حمایت‌های اعضای کمیته فنی و به ویژه علی پروین تقدیر و تشکر ویژه‌ای کرد و گزارشی از آخرین وضعیت تعاملش با رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس را تشریح کرد.

این جلسه حدود ۲ ساعت به طول انجامید.

پرسپولیسی‌ها نامه زرد‌پوش شدن زاید را امضا کردند

مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از اینکه ایمون زاید مهاجم این تیم درخواست کرد به سبب مشکل خانوادگی قصد ترک ایران را دارد با وی در چند جلسه به توافق مالی رسیدند تا این بازیکن از پرسپولیس جدا شد اما در تفاهمنامه‌ای که بین پرسپولیس و زاید امضا شد چند شرط نیز برای مهاجم سابق قرمز‌پوشان گذاشته شد که یکی از آنها این بود که زاید حق ندارد بدون رضایت پرسپولیس در هیچ تیم ایرانی حضور یابد و قراردادش را بدون اطلاع پرسپولیسی‌ها ببندد. از همین رو مسئولان باشگاه آلومینیوم هرمزگان پس از اینکه قصد جذب زاید را داشتند در نامه و جلسه‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس شرکت کردند و مجوز رسمی انتقال زاید به آلومینیوم را گرفتند.

پرسپولیسی‌ها که کمی به سبب خلف وعده زاید ناراحت می باشند، دیداری را با مدیر برنامه‌های رسمی این بازیکن داشتند تا ببینند چه اتفاقی افتاده که این بازیکن پس از جواب منفی اماراتی‌ها به ایران آمده‌ است.

رامین در آغوش کریمی و پرسپولیسی‌ها

قرمز‌پوشان پس از تمرین امروز در شرایطی که آماده رفتن به منازل خود بودند ناگهان با کودکی معلول به نام رامین مواجه شدند. این پسربچه که کلاس سوم دبستان است و از ناحیه دو دست معلولیت دارد با تدبیر شیرینی سرپرست پرسپولیس و کادر پزشکی و هماهنگی‌های لازم با آسایشگاه معلولان زیرنظر بهزیستی و تلاش‌های دکتر جباری در تمرین امروز قرمز‌پوشان حضور پیدا کرد و با برخورد گرم بازیکنان کادر فنی مواجه شد. این پسر بچه که در تمرین امروز اشک شوق از چشمانش جاری شده بود با کلیه بازیکنان عکس یادگاری انداخت و سپس علی کریمی پیراهن خود را با امضایش در مقابل بازیکنان به او اهدا کرد.

رامین ۹ ساله نیز گفت: هرگز فکر نمی‌کردم که امروز پرسپولیسی‌ها را از نزدیک ببینم. من عاشق پرسپولیسی‌ها هستم و خدا را شکر می‌کنم که امروز این اتفاق افتاد.

در پایان پرسپولیسی‌ها قول دادند که از این به بعد بیشتر با رامین که عاشق پرسپولیس است در ارتباط باشند.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.