کوتاه از اردوی سرخپوشان ؛ تمرین با حضور کریم باقری

۱۱م آذر ،

کوتاه از اردوی سرخپوشان ؛ تمرین با حضور کریم باقری

فارس: خبرها باشگاه پرسپولیس : علی کریمی پس از بازگشت به ایران در اواخر تمرین امروز پرسپولیس در درفشی‌فر حاضر شد.

به گزارش فوتبال آنلاین تیم پرسپولیس از ساعت ۱۲ امروز با حضور در زمین درفشی‌فر یک جلسه تمرین کرد.

* کریم باقری کاپیتان سابق فوتبال ایران و پرسپولیس میهمان ویژه تمرین امروز سرخپوشان بود، وی به طور سرزده در تمرین شرکت کرد. باقری در مورد سبب حضورش در تمرین پرسپولیس گفت: سبب خاصی نداشته و برای دیدن پرسپولیس به محل تمرین آمده است.

* علی کریمی پس از حضور در مراسم برترین بازیکن سال ۲۰۱۲ امروز به ایران بازگشت و در تمرین پرسپولیس حاضر شد. وی مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت و همه به او تبریک گفتند.

* ژوزه، علی کریمی را مورد استقبال گرم خود قرار داد و پس از انجام خوش و بش و در آغوش گرفتن او در مورد اتفاقات مراسم برترین‌ها از کریمی سؤال کرد.

* هواداران علی کریمی را به شدت تشویق کردند، همچنین پلاکاردهایی مبنی بر تبریک به جادوگر زده شده بود. دسته گل بزرگی هم برای استقبال از شماره ۸ آورده بودند.

* کریمی همراه با محمد قاضی ساعت ۱۳:۳۰ به درفشی‌فر رسیدند.

* فیلم بازی تراکتورسازی به دست کادر فنی پرسپولیس رسید.

 * کریمی دو ساعت به صورت انفرادی تمرین کرد.

* مانوئل ژوزه برای مهاجمان پرسپولیس تمرینات ویژه‌ای را در نظر گرفته بود.

* تمرین سرخپوشان ساعت ۱۳:۴۰ به پایان رسید.

بازگشت آقای هت‌تریک

ایمون زاید مهاجم لیبیایی پرسپولیس پس از مدت‌ها غیبت امروز به ایران بازگشت.

وی از رویانیان وقت خواسته تا در جلسه‌ای رسما قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند و از لحاظ مالی توافقات صورت پذیرد.

با توجه به اینکه قرار است رویانیان امشب به ایتالیا سفر کند، هنوز به زاید وقت دیدار با مدیرعامل باشگاه داده نشده است. زاید در تلاش است هرطور شده امروز با رویانیان دیداری داشته باشد چرا که ویزای وی تا دوشنبه بیشتر اعتبار ندارد و در صورتی که نتواند امروز با رویانیان دیدار کند دوشنبه باید ایران را ترک کند.

ایموند زاید در خصوص حضورش در ایران اظهار داشت:‌ فعلا علاقه‌ای به مصاحبه در مورد ترک پرسپولیس ندارم چون دلایلش را قبلا گفته‌ام.

وی افزود: من برای تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس و فسخ قرارداد به ایران آمده‌ام و امیدوارم تا روز دوشنبه تکلیف نهایی‌ام را روشن کنند.

وی در پایان در خصوص سؤالی که اگر از تیم‌های دیگر پیشنهاد دیگری داشته باشی، چه عکس‌العملی خواهی داشت، گفت: به آنها فکر خواهم کرد تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

زاید صبح امروز برای فسخ قرارداد به ایران آمد، این در شرایطی است که رویانیان ساعاتی دیگر برای مذاکره با میلانی‌ها راهی ایتالیا خواهد شد. زاید تنها تا روز دوشنبه ویزای حضور در ایران را دارد.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.