کوثری:جاسوسخانه انگلیس؛طراح ترورها

یکشنبه ۲۵ تیر – ۰۶:۲۸:۵۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ترور دانشمندان هسته‌ای ایران از سوی ابرقدرت‌ها را ناشی از هراس غرب از ظرفیت‌های امنیتی، اطلاعاتی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: انگلیس یکی از طراحان اصلی در ارتکاب ترور دانشمندان ایرانی است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، اسماعیل کوثری با یادآوری جنایات آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بر ضد ملت‌های جهان به ویژه ایران، تصریح کرد: ابرقدرت‌ها به کمک منابع مالی برخی کشور‌های، دست به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران زدند و سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی، طراحان اصلی ترور دانشمندان هسته‌ای ایران بودند.
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، اعتراف سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی انگلیس و رژیم صهیونیستی را نشان حقانیت جمهوری اسلامی دانست و گفت: این‌ اعترافات، سندی قابل پیگیری حقوقی از مجامع قضایی بین‌الملل در اختیار مقامات ایران قرار می‌دهد.
وی با تاکید بر اینکه کشور‌های غربی با استناد بر شعار‌های حقوق بشری، مبارزه با تروریسم را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند، گفت: همین کشور‌ها عاملان اصلی ترویج ترور در جهان هستند و جنایات سازمان یافته‌ای را در جهت اهداف استعماری خود، انجام می‌دهند.
نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه تهران با توان بالای امنیتی و اطلاعاتی، به مبارزه با عاملان ترور می‌پردازد، هراس غرب از ظرفیت‌های جمهوری اسلامی را دلیل توطئه‌های گسترده‌ دشمنان ضد ملت ایران خواند.
وی سازمان‌های بین‌المللی را بنگاه ابرقدرت‌ها خواند و یادآور شد: این سازمان‌ها در جهت منافع قدرت‌های بزرگ گام بر‌می دارند و جرات رسیدگی به جنایت‌های ضد حقوق بشری غرب را ندارند و با تابعیت از سردمداران استکبار جهانی، انفعال خود را به جهانیان اثبات کرده‌اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها باید با اتکا با توان اطلاعاتی خود بر این جنایات فائق آید و در پیگیری اهداف و منافع ملت ایران، مصمم باشد که این مساله باعث هراس و شکست دشمنان خواهد شد.
لازم به ذکر است که جان ساورز، رئیس آژانس اطلاعات محرمانه انگلیس گفته است: ماموران ام‌آی۶  فعالانه در هدایت عملیات مخفی علیه ایران دست داشته‌اند.همچنین چندی پیش کتابی به نام “جاسوسان علیه آرماگدون” فاش می‌کند که ماموران ویژه موساد مسئول ترور دانشمندان هسته‌‌ای ایران هستند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۵۱۸۲۸۵۹۹۱۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.