کوثری: حمایت سوریه از ایران در جنگ انکارکردنی نیست/ کار با موشک را سوری‌ها آموزش‌ دادند

محمد اسماعیل کوثری فرمانده لشکر۲۷محمد رسول‌الله در دوران جنگ تحمیلی، با اشاره به حمایت‌های سوریه از ملت ایران در جنگ تحمیلی، گفت: بنده در دوران جنگ معمولا در خط و محل عملیات‌ها بودم و به طور مستقیم با مسئولان سوری که به ایران تجهیزات می‌فروختند ارتباط نداشتم اما از دوستان مخصوصاً از حاج محسن رفیق دوست می‌شنیدم که سوریه به ایران کمک‌های زیادی می‌کند.

وی با بیان اینکه هیچ فردی نمی‌تواند حمایت سوریه از ایران را در جنگ تحمیلی منکر شود، افزود: سوریه از کشورهایی بود که در دوران جنگ تحمیلی که تمام دنیا در مقابل ایران بودند، رابطه حسنه‌ای با ما داشت. سوریه نحوه کار با موشک‌ را به بچه‌بسیجی‌های ایران آموز‌ش می‌داد و همین موشک‌ها بود که ایران را را در مقابل دشمن سربلند کرده بود.

فرمانده لشکر۲۷ محمد رسول‌الله(ص) با بیان اینکه اظهارنظر برخی‌ افراد مبنی بر عدم حمایت سوریه از ایران در دوران جنگ عجیب است، تاکید کرد: بعد از عملیات والفجر۸ ما با مشکل شدید تجهیزات مواجه بودیم؛ سوریه برای جبران مشکلات ما وارد شد و برخی تجهیزات مورد نظر ما را تامین کرد لذا حمایت سوریه از ایران در آن مقطع غیر قابل انکار است.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.