کودکان و نوجوانان خط مقدم تهاجم نرم دشمنان هستند

به گزارش ایرنا ˈپرویز ابراهیمیˈ روز جمعه در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: اگر دشمن به کودکان و نوجوانان از نظر فرهنگی تاثیرگذار شوند به راحتی بر این جامعه مسلط می شوند.

وی با بیان اینکه اسباب بازی مهمترین وسیله تهاجم فرهنگی دشمنان است اظهار داشت: عروسک هایی که دشمنان برای گمراه کردن کودکان شیعه می سازند فساد را در میان کودکان ترویج می دهد.

وی تصریح کرد: در صهیونیسم این برنامه ها سیاستگذاری می شود و آنها یک عروسک را تبدیل به جریانی برای تهاجم فرهنگی می کنند.

وی تاکید کرد: با وجود اینهمه برنامه ریزی دقیق دشمنان ، خانواده های ایرانی غفلت کرده و این اسباب بازی ها و عروسک ها را برای فرزندان خود تهیه می کنند و از اثرهای مخرب آن غافل هستند.

وی اظهار داشت: بخش دیگر برنامه دشمن تهاجم فرهنگی از طریق سینمای هالیوود است که در بازی های رایانه ایی وارد شدند که می خواهند فرزندان ما را از مهدویت جدا کنند بنابراین باید در این شرایط حساس بیش از گذشته هشیار بود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در ادامه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس آموزه های الهی بنا شده بنابراین در حوزه تربیت اسلامی کودکان و نوجوانان دقت بسیار زیادی دارد.

ابراهیمی از وجود مرکزی به عنوان مهد کودک در جوار محل برگزاری نمازجمعه همدان خبر داد و گفت: با ایجاد این مرکز کودکان از آغازین روزهای زندگی خود با نماز جمعه و مبانی اسلام آشنا می شوند.

۷۵۲۱/۵۷۶

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.