کودکان ‌بی‌سرپرست نیازمند توجه ویژه‌ هستند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: کودکان بی‌سرپرست بیش از سایر بچه‌هایی که از حمایت خانواده برخوردارند، نیازمند توجه هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه، مراسم ضیافت شام کودکان بی‌سرپرست به مناسبت ولادت حضرت امام رضا(ع) به همت اداره‌کل بیمه خدمات درمانی استان کرمانشاه انجام پذیرفت.

در این مراسم کودکان مراکز مختلف بهزیستی در تمام رده‌های سنی حضور داشتند و در یک فضای شاد و صمیمی کنار هم بودند.

در حاشیه این برنامه عبدالرضا میرزائیان گفت: وجود چنین برنامه‌هایی تاثیر خوبی در روحیه این کودکان دارد و روحیه مشارکت اجتماعی را در آنها بالا می‌برد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: این کودکان بیش از سایر بچه‌هایی که از حمایت خانواده برخوردارند، نیازمند توجه هستند.تمام توجه کارکنان بهزیستی توجه به جامعه هدف خود است که بخشی از افراد مورد حمایت بهزیستی، این کودکان هستند.

میرزائیان تاکید کرد: باید هر چه بیشتر به این کودکان توجه شود تا آسیب‌های اجتماعی به آنان صدمه‌ایی وارد نکند. ما با داشتن چند مرکز و کارکنان مجرب، متولی حمایت و سرپرستی تعدادی از این کودکان هستیم و برای خدمت بهتر از شیوه‌های نوین تربیتی، روانشناسی و مراقبتی بهره می‌گیریم.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه اظهار کرد: در بین این قشر، افراد موفق از لحاظ تحصیلی و شغلی و حتی افراد نخبه وجود دارند و ما افتخار داریم که به این عزیزان خدمت می‌کنیم.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان کرمانشاه نیز بیان داشت: کار تربیت بسیار زیاد است و کار تربیت با روح و روان انسان سر و کار دارد.

کورش فرزین گفت: خالی کردن روح و روان کودک از گرایش‌هایی که مدت‌ها با آن خو گرفته و بزرگ شده و جاری کردن چشمه‌های عرفان و تربیت، کاری بسیار حساس و این وظیفه خطیر بر عهده افرادی متعهد و با تجربه است.

فرزین افزود: کودکان بی‌سرپرست دارای عواطف و احساسات سرشار هستند و از این رو باید به شخصیت آنها احترام گذاشته شود.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.